25 شهریور 1393
شماره خبر: 129402

آخرین مهلت انتخاب محل‌های جديد مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آخرین مهلت انتخاب محل‌های جديد مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


معاون سنجش دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب محل های جدید، تنها تا پایان روز جاری (سه شنبه) مهلت دارند، نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.
علوی فاضل معاون سنجش دانشگاه آزاد گفت: انتخاب محل‌های جدید برای داوطلبان مقطع کار‌شناسی ارشد تا امروز سه شنبه مورخ93/6/25 تمدید شد. داوطلبان می‌توانند در فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. علوی فاضل در ادامه افزود: در این مرحله داوطلبان می‌توانند بیست محل دانشگاهی را انتخاب و در سایت ثبت نام کنند. وی در ادامه گفت: افرادی که در مرحله انتخاب مجدد پذیرفته شوند، می‌توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم یکی را انتخاب کرده و در زمان اعلام شده به واحد مورد نظر مراجعه کنند. لذا پذیرفته شدگان می‌توانند پس از اعلام نتایج انتخاب مجدد برای ثبت نام به واحد محل پذیرش اولیه و یا واحد جدید مراجعه نمایند. علوی فاضل در مورد افراد واجد شرایط گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند که فقط در رشته‌های مجموعه امتحانی خود امکان انتخاب رشته را دارند و انتخاب رشته از سایر مجموعه امتحانی امکان ثبت در سامانه را نخواهد داشت.
وی در پایان توصیه کرد: با توجه به اینکه این مهلت دوباره تمدید نخواهد شد، لذا داوطلبان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

منبع باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود