3 مهر 1393
شماره خبر: 129947

غرس 6 هزار اصله نهال به یاد شهدای البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

غرس 6 هزار اصله نهال به یاد شهدای البرز


با حضور مسئولان استانی در البرز 6 هزار اصله نهال به یاد شهدای این استان غرس شد.
در این مراسم که در محل گلزار شهدای گمنام آرامستان بهشت سکینه(س) برگزار شد و از فضای معنوی خاصی برخوردار بود، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز طی سخنانی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را مهم ارزیابی کرد و گفت: انتقال آرمان‌های آنها به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف مسئولان است.
سردار علی استادحسینی اظهار داشت: پیشرفت‌های کنونی میهن اسلامی در عرصه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی مرهون پایداری و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر دشمن است.
وی با بیان این که ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و ادای احترام به مقام شامخ ایثارگران رسالتی است که به درستی انجام شود. این مسئول ادامه داد: نیروهای بسیجی در هشت سال جنگ تحمیلی با اقتدا و اطاعت محض از فرامین رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌(ره) از آزمون بصیرت سربلند بیرون آمدند و با گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، دنیا هنوز از درک صحیح فلسفه وجودی بسیج عاجز است و قادر به تفسیر و تحلیل این همه رشادت، شجاعت و ولایتمداری نیست. استاد‌حسینی غرس 6 هزار اصله نهال را به یاد شهدای این استان یک اقدامی مهم و فرهنگی عنوان کرد و گفت: این گونه ابتکارات فرهنگی می‌تواند در یادها و خاطرات زنده بماند و یاد شهدا را برای همیشه جاودان نگه دارد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود