7 مهر 1393
شماره خبر: 130155

افتتاح دفتر نمایندگی اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در شهرستان اشتهارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح دفتر نمایندگی اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در شهرستان اشتهارد


به همت اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز و با همكاری شهرداری اشتهارد نخستین دفتر نمایندگی این اداره كل در شهرستان های استان البرز با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولین و خانواده معظم شهداء و ایثارگران و جانبازان این شهرستان آغاز به كار كرد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر كل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در ابتدا این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین گفت: مردم خداجو و ولایت مدار در خطه شهیدپرور اشتهارد در طول دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل و نبرد بی امان با دشمن بعثی صحنه های زیبائی از ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشتند كه گواه این ادعا تقدیم 128 شهید و 480 جانباز و آزاده در آن دوران می باشد. سردار اسلامی در ادامه افزود: افتخار مردم اشتهارد در دوران دفاع مقدس این است كه با توجه به نسبت جمعیت این خطه دلاور خیز ایران اسلامی تعداد شهداء و جانبازان و حضور داوطلبانه مردم ولایت مدار، بسیار بالا و قابل توجه می باشد و خداوند را شاكریم كه با همكاری خوب مسئولین این شهرستان به خصوص فرماندار و شهردار محترم اشتهارد اولین دفتر نمایندگی این اداره كل در شهرستان اشتهارد افتتاح گردید.
سردار اسلامی در ادامه گفت: شهر اشتهارد از قدیم الایام به دارالمومنین معروف بوده و علما و فضلای بسیاری از این شهر به درجات بالای علمی و دینی رسیده اند ومنشأ خدمات ارزنده ای در عرصه های مختلف بوده اند. سردار اسلامی در خاتمه افزود: استان البرز دارای پنج شهرستان شامل: اشتهارد، طالقان، ساوجبلاغ، هشتگرد و فردیس می باشد كه انشاءا... به فضل الهی در سایر شهرستان ها نیز دفاتر نمایندگی این اداره كل با هدف جمع آوری خاطرات و ثبت اسناد دوران دفاع مقدس،تدوین نقش مردم این مناطق دردوران دفاع مقدس و ایجاد موزه ها و مراكز فرهنگی دفاع مقدس ایجاد می گردد. لازم به توضیح است در این مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد محمدعلی لطفی معاونت اسبق بازرسی كل ارتش نیز طی سخنانی از زحمات سردار اسلامی در تأسیس این دفتر تقدیر و تشكر نمودند و همچنین جناب دكتر ابراهیم هادی نیز كه از یادگاران دوران دفاع مقدس اشتهارد هستند به عنوان مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اشتهارد منصوب شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود