18 بهمن 1390
شماره خبر: 4780

زمین پارك موزه دفاع مقدس در استان البرز تحویل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

زمین پارك موزه دفاع مقدس در استان البرز تحویل شد

زمین پارك موزه دفاع مقدس در استان البرز با حضور مسوولین در شمال منطقه عظیمیه كرج تحویل اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان شد.
پیرو مصوبات سومین سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان البرز و تصویب ساخت پارك موزه دفاع مقدس استان البرز، در جلسه ای با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر كل مسكن و شهر سازی استان و مدیر كل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز، زمین پارك موزه دفاع مقدس استان واقع در شمال منطقه عظیمیه كرج تحویل اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز شد. معاون عمرانی استانداری البرز در حاشیه این جلسه با ذكر اهمیت حفظ یاد، خاطره، آثار و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس گفت: دستور واگذاری زمین پارك موزه در جلسه ای توسط استاندار صادر شد و در این جلسه واگذاری آن انجام شد. 'احمد افضلی' با مهم خواندن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان افزود: استانداری آمادگی دارد همه گونه تسهیلات ، اعتبارات و امكانات را با بهره گیری از ظرفیت های استان برای احداث پارك موزه در اختیار بگذارد و در این جهت چنانچه ادارات كل استان نتوانند بودجه های عمرانی سالیانه خود را جذب كنند، بودجه عمرانی آنان جهت ساخت و راه اندازی پارك موزه دفاع مقدس هزینه خواهد شد. وی با تاكید بر ضرورت حفظ آثار دفاع مقدس استان گفت : همه دستگاه های اجرایی استان بویژه شهرداری ها موظف خواهند شد تا نسبت به نگهداری و حفظ اماكن و آثار دوران دفاع مقدس كوشا باشند.
افضلی از اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خواست تا با سرعت طرح های مرتبط با ساخت پارك موزه را آماده و در جلسات مستمر و منظمی روند اجرایی شدن آن را پیگیری كنند. در این جلسه همچنین مدیركل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ضمن ابراز خرسندی از تحویل زمین پارك موزه دفاع مقدس ،از این اقدام به عنوان یك رویداد و جریان فرهنگی مهم در استان یاد كرد و برای عملیاتی شدن ساخت پارك موزه دفاع مقدس استان البرز اعلام آمادگی كرد. سرهنگ پاسدار 'نادر ادیبی' گفت : خداوند را شاكریم كه امروز توفیق داد اولین قدم اجرایی ساخت پارك موزه دفاع مقدس استان البرز را برداریم و با تاكید و پشتیبانی استاندار البرز و سایر دستگاههای اجرایی استان امیدواریم این پروژه استانی در زمان تعیین شده آماده بهره برداری شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود