26 آبان 1393
شماره خبر: 131878

توليد امنيت در سايه نظم و مديريت انتظامي تحقق مي يابد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توليد امنيت در سايه نظم و مديريت انتظامي تحقق مي يابد


فرمانده انتظامي استان البرز بر اهميت نظم و انضباط در كلانتري ها تاكيد كرد و گفت: توليد امنيت در سايه نظم و مديريت انتظامي است.
سرهنگ «کامراني صالح» موضوع آموزش را در سطوح مختلف مورد اهميت قرار داد و تصريح كرد: به كارگيري آموزش در تمامي ماموريت هاي انتظامي ضريب موفقيت را افزايش مي دهد. وي توجه به قانون گرايي در برخورد با متهمان را از ديگر نكات مهم عنوان كرد و افزود: رعايت ضوابط و مقررات قانوني بسيار اهميت دارد و نيابد فراتر از آن قدم برداريم.
فرمانده انتظامي استان البرز نظم و انضباط را لازمه يك پليس مقتدر دانست و گفت: كلانتري ها ويترين پليس هستند و واحد هاي انتظامي در سايه نظم مي توانند به وظيفه خود براي تامين امنيت دست يابند و توليد امنيت در سايه نظم و مديريت انتظامي حاصل مي شود. وي ادامه داد: تقويت روحيه دين باوري در کارکنان از ديگر نكات حائز اهميت است چرا كه خدمت خالصانه در پرتو دين باوري صورت مي پذيرد. سرهنگ کامراني صالح آمادگي فيزيكي كاركنان انتظامي را براي خدمات رساني بهتر ضروري دانست و گفت: تمامي ماموران پليس بايد انجام تمرينات ورزشي را جدي بگيرند چرا كه پليسي که داراي جسم سالم و آماده باشد مي تواند با روحيه خستگي ناپذير به انجام ماموريتها بپردازد .
پليس با اخلاق ، شجاع و منظم موجب دلگرمي مردم است
سرهنگ کامراني صالح ادامه داد : ديروز پليس در مقابل مردم بود ، اما امروز مردم هدف اصلي پليس بوده و پليس يار و ياور و در كنار مردم است. فرمانده انتظامي استان البرز هدف اصلي پليس را مردم داري و مردم محوري بيان داشت و گفت: براي رسيدن به اين منظور پليس بايد صداقت ، اعتماد سازي در مردم ، اخلاق نيكو ، شجاعت و جسارت و نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهد زيرا يک پليس با اخلاق ، شجاع و منظم مي تواند موجب دلگرمي مردم و افزايش اعتماد آنها به حافظان امنيت در جامعه شود.



منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود