5 آذر 1393
شماره خبر: 132506

اعطای وام قرض الحسنه به پنجاه دانشجوی جهاد دانشگاهی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعطای وام قرض الحسنه به پنجاه دانشجوی جهاد دانشگاهی البرز


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز گفت: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان شعبه استان البرز در نیمه اول سال جاری به پنجاه تن از دانشجویان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.
احمدرضا فیروزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز در خصوص اعلام این خبر گفت: این صندوق از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در راستای اعطای تسهیلات به دانشجويان نیازمند راه‌اندازی شده است. به گفته فیروزی، این صندوق در شش ماهة اول سال جاری به 50 تن از دانشجویان تسهیلات دانشجویی اعطاء کرده است.
این مسئول با اشاره به این مهم که اعطاي وام‌هاي بدون بهره در قالب قرض الحسنه، با کمک خيّرين، اعضای صندوق، جهاد دانشگاهي و ساير اشخاص حقيقي و حقوقي كه به‌صورت قرض الحسنه يا بلاعوض در اختيار صندوق قرار خواهند داد، آن را محور اصلی فعالیت‌های این صندوق خواند. معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز ادامه داد: این صندوق در مرحله اول فعالیت خود در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج راه‌اندازی شده است که امید است با حمایت خیّرین و مسئولین، در سطح دانشگاه‌های استان نیز راه‌اندازی شود. وی در پایان گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه خیّرین به منظور حمایت از این صندوق و ارائه خدمات خداپسندانه و انسان‌دوستانه به دانشجویان، می‌توانند حمایت‌های مورد نظر خود را به‌ صورت بلاعوض و یا به صورت امانت طی زمانی توافقی در اختیار صندوق قرار دهند و در این زمینه علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن 34505151 – 026 تماس داشته باشند.





منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود