6 آذر 1393
شماره خبر: 132556

موج بیداری اسلامی در سراسر دنیا نشات گرفته از تفکر بسیجی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

موج بیداری اسلامی در سراسر دنیا نشات گرفته از تفکر بسیجی است


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در آیین افتتاح حوزه مقاومت بسیج 317عمار یاسر و حوزه 318 فاطمه الزهرا(س) فردیس گفت:موج بیداری اسلامی در سراسر دنیا نشات گرفته از تفکر بسیجی است.
سرهنگ دوم پاسدار مهدی فراهانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس، در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج که عصر امروز در محل سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج 317عمار یاسرشهرستان فردیس برگزار شد گفت:امروز به برکت بسیج و تفکر بسیجی انقلاب اسلامی ما در برابر زیاده خواهی ها و زیاده گویی های دشمن همچنان با صلابت ایستاده است و هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و نخواهد رفت. فراهانی با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل(ع) گفت: امام راحل (ره) در 5 اذر 58 فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد و با فرمان استراتژیک به موقع خود شجره طیبه صالحین بسیج را پایه گذاری کرد. وی یادآور شد: امروز شجره طیبه صالحین و تفکر بسیجی به صورت فراملی در عرصه جهانی تبدیل شده است که موج بیداری اسلامی در سراسر دنیا همه نشات گرفته از تفکر بسیجی است. وی با بیان این که بسیج مدافع انقلاب و اسلام است اظهار داشت: اقتداری که امروز ملت ایران در عرصه بین الملل پیدا کرده است مرهون و مدیون خون شهدا، ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس، مقاومت و ایستادگی خانواده شهدا در این عرصه است. فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به حضور سردار قاسم سلیمانی در فرامنطقه بیان داشت: امروز سردار سلیمانی به عنوان ژنرالی در عراق محسوب می شود که که نامش بر دل دشمنان ترس و وحشت ایجاد میکند که نقش مهمی در عقب راندن گروه‌های تروریستی داعش داشته است که این به برکت بسیج و تفکر بسیجی است.
وی تصریح کرد: امروز بسیج در عرصه های مختلف طلایه دار و سردمدار است که توانسته در حوزه های علمی و پژوهشی و در حوزه های نانوتکنولوژی و علوم پزشکی و مهندسی و سایر حوزه های تخصصی نقش آفرینی کند . فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: کنترل فلج اطفال در کشور کوچکترین اقدام بسیج در حوزه بهداشت و درمان بود که توانست این بیماری را در کشور ریشه کن کند از این رو بسیج همواره در وسط میدان بوده و در حوزه های مختلف خوش درخشیده و حافظ این انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود