8 آذر 1393
شماره خبر: 132599

تفکر بسیج سربلندی و عزت را برای ملت ایران به همراه آورده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تفکر بسیج سربلندی و عزت را برای ملت ایران به همراه آورده است


فرمانده سپاه نظراباد گفت:تفکر بسیجی مبتنی بر ما می توانیم، تفکری است که سربلندی و عزت را برای ملت ایران به همراه آورده است.
سرهنگ پاسدارعلی کوه خیل در حاشیه رزمایش گردانهای بسیج استان البرزبه خبرنگار ما گفت: رمز سرعت بالای پیشرفت های ایران اسلامی که مایه سربلندی و عزت ماست، همان تفکر بسیجی است که حضرت امام (ره) پایه گذاری کرد. فرمانده سپاه نظراباد گفت: تفکر بسیجی مبتنی بر ما می توانیم، تفکری است که سربلندی و عزت را برای ملت ایران به همراه آورده است. وی با اشاره به اینکه امروز که قدرتهای دنیا در یک سوی میز و ایران اسلامی در طرف دیگر ایستاده است گفت: اوج بلوغ تفکر بسیج در دفاع مقدس رقم خورد
سرهنگ کوه خیل با اشاره به اینکه امروزه نیز بسیج در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد، افزود: هیچ تند‌باد و طوفانی نمی‌تواند بسیج را از ریشه بکند. فرمانده سپاه نظراباد با بیان اینکه حضور بسیج محدود به زمان و فصل خاصی نیست، گفت: بسیج در هر لحظه و در هر مقطع و در هر عرصه‌ای چه عرصه سیاست و چه در عرصه جنگ نرم و عمران و آبادی حضور داشته و پرونده‌ای درخشان دارد. وی با اشاره به اینکه عظمت بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نمایان شده است، تصریح کرد: بسیج وارد هر عرصه‌ای شود پیروزی به بار می‌آورد سرهنگ کوه خیل گفت: یکی از مهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای هفته بسیج در شهرستان نظراباد برگزاری رزمایش محرم در ششم و هفتم آذر ماه درحال برگزاری می باشد .. وی در خاتمه اهداف این رزمایش را ارتقا سطح آمادگی رزمی و به روز نگهداشتن گردانها، افزایش دانش و مهارت های تخصصی گردانهای سازماندهی شده، ایجاد همدلی و وحدت در بین گردانها، افزایش توان بسیجیان در دفاع از دستاوردهای انقلاب اعلام کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود