9 آذر 1393
شماره خبر: 132693

اعطای وام قرض الحسنه به 50 دانشجوی البرزی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اعطای وام قرض الحسنه به 50 دانشجوی البرزی


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز گفت: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان شعبه استان البرز در نیمه اول سال جاری به 50 تن از دانشجویان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت نموده است.
احمدرضا فیروزی، گفت: این صندوق از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در راستای اعطای تسهیلات به دانشجویان نیازمند راه‌اندازی شده است. وی افزود: این صندوق در شش ماهه اول سال جاری به 50 تن از دانشجویان تسهیلات دانشجویی اعطاء کرده است. فیروزی یادآور شد: اعطای وام‌های بدون بهره در قالب قرض الحسنه، با کمک خیّرین، اعضای صندوق، جهاد دانشگاهی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که به‌صورت قرض الحسنه یا بلاعوض در اختیار صندوق قرار خواهند داد، محور اصلی فعالیت‌های این صندوق است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز ادامه داد: این صندوق در مرحله اول فعالیت خود در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج راه‌اندازی شده است که امید است با حمایت خیّرین و مسئولین، در سطح دانشگاه‌های استان نیز راه‌اندازی شود. وی در پایان گفت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه خیّرین به منظور حمایت از این صندوق و ارائه خدمات خداپسندانه و انسان‌دوستانه به دانشجویان، می‌توانند حمایت‌های مورد نظر خود را به‌ صورت بلاعوض و یا به صورت امانت طی زمانی توافقی در اختیار صندوق قرار دهند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود