17 آذر 1393
شماره خبر: 133312

مشارکت 5486 حامي در اجراي طرح محسنين کميته امداد البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مشارکت 5486 حامي در اجراي طرح محسنين کميته امداد البرز


علي سالارکيا در تشريح اين خبر گفت: در طول 7 ماهه گذشته رقمي معادل 8 ميليارد ريال شامل 7 ميليارد ريال به صورت نقدي و 1 ميليارد ريال به صورت غير نقدي ، در قالب کالا و از سوي خيرين به فرزندان مددجويان تحت حمايت مشمول طرح محسنين اعطا شده است.
اين مسئول با اشاره به معرفي طرح محسنين اظهار داشت : طرح اکرام ايتام از سال1385 با استقبال بي نظير مردم خير و نيک انديش آغاز و با همراهي بي دريغ آنان تداوم يافت .
وي بيان کرد : طرح محسنين مرتبط با خانواده هاي نيازمندي است كه سرپرست آنها به دليل بيماري توان تامين معيشت خانواده خود را ندارد و در همه ابعاد زندگي دچار مشكلات عديده گرديده اند و رويكرد اصلي آن توجه به حفظ شان و بنيان خانواده با گشودن چتر حمايتي و انفاق مدارانه جامعه مي باشد . وي با اشاره به راههاي مشارکت در طرح محسنين گفت : ثبت نام اينترنتي از طريق سايت ، ثبت نام از طريق تماس تلفني با واحد اکرام ايتام شعب کميته امداد امام خميني(ره) استان البرز و ثبت نام حضوري از طريق مراجعه به شعب فوق الذکر، سه راه پيشنهادي به حاميان مي باشد . مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان البرز افزود : ثبت نام در اين طرح در طول سال از سه طريق فوق امکان پذير بوده و در اسرع وقت فرزندان منتخب حاميان معرفي مي شود . سالارکيا تصريح کرد : در حال حاضر همه فرزندان نيازمند تحت حمايت داراي حامي هستند و با افزايش مشارکت حاميان مي توانيم گامهاي موثرتري در خصوص رفع مشکلاتشان برداريم .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود