24 آذر 1393
شماره خبر: 133648

انجمن صنفی کارفرمایی مرتعداران البرز آغاز به کار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انجمن صنفی کارفرمایی مرتعداران البرز آغاز به کار کرد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزاری استان البرز گفت: انجمن صنفی کارفرمایی مرتعداران البرز با هدف حفظ و احیا پوشش گیاهی و کمک به معیشت مرتعداران و بهره برداران کار خود را آغاز کرد.
حسین میررجبی با اعلام این خبر گفت: هدف از تشکیل این انجمن ساماندهی مرتعداران در قالب یک تشکل صنفی و بسترسازی و ایجاد زمینه های فعالیت اقتصادی در بین مرتعداران است. وی افزود: بازاریابی و فروش محصولات تولید شده در مرتع، کمک به تعیین و حفظ مسیر کرچ و تهیه طرح های مرتع داری و اخذ تسهیلات بانکی و توزیع بین مرتعداران از دیگر اهداف تشکیل این انجمن است. میررجبی با بیان اینکه این انجمن می تواند در احیاء پوشش گیاهی موثر عمل کند، اضافه کرد: باتوجه به وضعیت معیشتی و درآمدی مرتعداران، تشکیل این انجمن به تاسیس موسسات گردشگری و بهبود وضعیت درآمد و معیشت مرتعداران کمک می کند. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز شرایط عضویت در این انجمن را داشتن پروانه شخصی و یا شورایی بهره برداران و مرتعداران اعلام کرد و افزود: تمام مرتعداران و بهره بردارانی که حائز این شرط هستند می توانند در انجمن مرتعداران البرز عضو شوند. به گفته وی مدارک مورد نیاز برای عضویت در این انجمن، اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی، اصل پروانه چرا یا قرارداد اجرای طرح مرتعداری و دو قطعه عکس است.
میررجبی یادآور شد: مرتعداران و بهره برداران مدارک خود را به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج واقع در روبروی ایستگاه مترو محمدشهر تحویل دهند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود