6 دی 1393
شماره خبر: 134280

گازرسانی به روستاهای البرز پیگیری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

گازرسانی به روستاهای البرز پیگیری می‌شود


مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاهای البرز از جمله برنامه‌های مهم شرکت گاز محسوب می‌شود، گفت: ۵ روستا در شهرستان اشتهارد به شبکه گازرسانی متصل شد.
محمد هدایی‌پور با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و لزوم توجه به مصرف بهینه گاز اظهار داشت: علی‌رغم فرارسیدن فصل زمستان خوشبختانه با مشکل افت فشار گاز در استان البرز رو‌به‌رو نبوده‌ایم و همه واحدهای صنعتی و خانگی البرز از این نعمت برخوردار هستند. وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاهای البرز از جمله برنامه‌های مهم شرکت گاز محسوب می‌شود، افزود: در سال جاری 5 روستا در شهرستان اشتهارد به شبکه گازرسانی متصل شدند و زمستان امسال برای نخستین بار شعله گاز در این 5 روستا روشن شد.
مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به روند گازرسانی به شهرستان طالقان که یکی از سردسیرترین شهرستان‌های البرز محسوب می‌شود، گفت: پیمانکار خط انتقال این پروژه در حال انجام کار است و پیمانکار مرحله دوم که موظف به تامین و راه‌اندازی خط تغذیه از زیدشت تا شهرک طالقان است از هفته گذشته شروع به انجام کار کرده است. هدایی‌پور بیان کرد: در صورتی که تمامی برنامه‌های پروژه گازرسانی به شهرستان طالقان به خوبی و با جدیت انجام پذیرد سال آینده تمامی مردم شهرک طالقان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و گاز رسانی به این منطقه به صورت کامل انجام می‌شود. وی با بیان اینکه مردم باید در راستای تامین مستمر گاز در مصرف این انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، تصریح کرد: در صورتی که خط سراسری فشار گاز را تامین کند استان البرز مشکلی از این بابت ندارد و دچار افت فشار گاز نمی‌شود. مدیرعامل شرکت گاز البرز با بیان اینکه در سال جاری یک ایستگاه 120 هزار مترمکعبی در منطقه هشتگرد و نظرآباد برای تامین گاز استان به این شبکه اضافه شده است، اظهارداشت: یک ایستگاه 50 هزار مکعبی دیگر نیز در شهرستان اشتهارد به منظور بهبود روند گازرسانی استان احداث شده است. هدایی‌پور با تاکید براینکه مردم باید نسبت به اصلاح الگوی مصرف خود اقدام کنند تا با جیره‌بندی و افت فشار گاز رو‌به‌رو نشوند، گفت: لزوم رعایت مسائل ایمنی در زمینه نصب و استفاده از وسایل گرمایشی به سبب جلوگیری از تلفات جانی مرتبط با این امر بسیار حائز اهمیت است.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود