20 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6875

اولویت گازرسانی به روستا‌های البرز است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اولویت گازرسانی به روستا‌های البرز است

مدیر کل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: اولویت طرح‌های اجرایی در این استان، گازرسانی به روستاها است.
محمد هدایی‌پور اظهار داشت: ایران اسلامی دارای ذخایر طبیعی ارزشمندی است که بهره‌برداری از آنها به صورت عادلانه و از سوی همه مردم مهم‌ترین دستور کاری دولت طی سال‌های اخیر بوده است. وی تصریح کرد: به عنوان نمونه همه مردم حق دارند که از نعمت گاز بهره‌مند شده و طرح‌های اجرایی شرکت ملی گاز ایران به صورتی است که این نعمت به صورت عادلانه در اختیار تمام مردم قرار گیرد. این مسئول در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که برای تحقق این هدف چه تمهیداتی در استان البرز اتخاذ شده است، گفت: از زمانی که شرکت گاز منطقه با تشکیل استان البرز از نظر ساختاری به اداره کل ارتقا یافت، طرح‌هایی را برای توسعه گاز رسانی در استان البرز تدوین و تصویب کردیم. هدایی‌پور عنوان کرد: این طرح‌ها در راستای اهداف شرکت ملی گاز طی چند سال اخیر تدوین شده و هدف نهایی ما در استان البرز گازرسانی به روستاها است.
* اکثر روستاهای استان البرز از نعمت گاز بهره‌مند هستند
وی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در حال حاضر اکثر روستاهای استان البرز از نعمت گاز شهری بهره‌مند بوده و آمارها نشان دهنده رشد چشم‌گیر گازرسانی به روستاهای البرز است. مدیر کل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه طی دولت‌های نهم و دهم روستاهای شهرستان ساوجبلاغ به طور گسترده‌ای گازرسانی شدند و این در حالی است که این منطقه از نظر جغرافیایی کوهستانی بوده و اقدامات عمرانی به دلیل وضعیت فوق بسیار سخت است.
* 51 روستای دیگر در ساوجبلاغ گازرسانی شدند
هدایی‌پور متذکر شد: در این شهرستان به تازگی عملیات عمرانی در 51 روستای دیگر به پایان رسیده و ساکنان آن از نعمت گاز شهری بهره‌مند شدند. وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر تنها 17 روستا در ساوجبلاغ به شبکه گاز شهری متصل نیستند و با اقدامات انجام شده به زودی آنها نیز از نعمت فوق بهره‌مند خواهند شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود