6 دی 1393
شماره خبر: 134301

حضور حماسی مردم در 9 دی تذکر محکمی به دشمنان بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حضور حماسی مردم در 9 دی تذکر محکمی به دشمنان بود


فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد گفت: کوردلانی که امید داشتند با راهنمایی های استکبار بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند، نهم دی ماه از مردم تذکر محکمی دریافت کردند.
سرهنگ دوم پاسدار علی کوه خیل گفت: 9 دی روزی بود که در آن بصیرت انقلابی مردم با شعور و حماسه حسینی هماهنگ شده و لبیکی دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری بود.
وی با بیان اینکه کوردلانی که امید داشتند با راهنمایی های استکبار بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند، نهم دی ماه از مردم تذکر محکمی دریافت کردند، اظهار داشت: حضور گسترده مردم موجب شد تا قائله های شیطنت آمیز که به صورت گستاخانه مطرح شده بود برچیده شود. فرمانده سپاه نظرآباد تاکید کرد: این گستاخی ها و فتنه انگیزی ها موجب می شود تا با یادآوری حماسه هایی از جمله حماسه نهم دی به کج فهمان نشان دهیم که مردم ایران هیچگاه از آرمانهای انقلابی و دینی خود به خصوص پشتیبانی از رهبرشان دست نخواهند کشید. فرمانده سپاه نظراباد با بیان اینکه مردم ایران در مقابل هر گونه ظلم وستمی ایستادگی خواهند کرد گفت: مردم ایران باور دارند که انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشی، رسمی و انقلابی در راستای قیام اباعبدالله‌الحسین بوده، از این رو در ۹ دی که متوجه جسارت به ساحت مقدس این امام همام شدند، به صحنه آمدند. فرمانده سپاه نظراباد گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ؛نهم دی ماه ۸۸حادثه کوچکی نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود. کوه خیل خاطرنشان کرد: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نظرآباد در ارتباط با ۹ دی برنامه های بصیرتی در سطح شهرستان با موضوعیت بصیرت افزایی خواهند داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود