9 دی 1392
شماره خبر: 112939

فتنه‌گران از صبوری مردم و ولایت سواستفاده نکنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فتنه‌گران از صبوری مردم و ولایت سواستفاده نکنند


فرمانده سپاه امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه مردم فتنه 88 را فراموش نخواهند کرد، گفت: فتنه‌گران نباید از صبوری مردم و رافت ولایت سواستفاده کنند.
احمدرضا باهک امروز اظهار داشت: پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، عده‌ای فریب‌خورده و سرسپرده غرب به طمع افتاده و به بهانه نتایج انتخابات به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتقام گرفتن از مردم و ولایت بودند. وی تصریح کرد:‌ این افراد که از سوی کشورهای استکباری غرب حمایت می‌شدند، چند ماه آشوب و بلوا را به کشور تحمیل کرده و خسارات بسیاری را به ایران و مردم ما تحمیل کردند.
نظام با رافت و صبوری با فتنه‌گران برخورد کرد
فرمانده سپاه ناحیه کرج افزود: در دوران فتنه 88 شاهد بودیم که دلسوزان اسلام و انقلاب به ویژه رهبری عظیم‌الشان انقلاب تلاش بسیاری برای هدایت فریب‌خوردگان و فتنه‌گران داشته و با وجود آنکه آنها رویکرد خصمانه داشتند، نظام با فتنه‌گران و فریب‌خوردگان و عوامل استکبار با رافت و صبوری برخورد کرد. باهک ادامه داد: مردم ما هرگز اجازه جسارت و فتنه‌گری را به احدی نخواهد داد و اگر افراد از مسیر ولایت و انقلاب خارج شوند، با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد. این مقام مسئول با اشاره به حماسه عظیم 9 دی گفت: مردم ما در این روز در دفاع از ولایت وارد میدان شده و پاسخی قاطع به فتنه‌گران داده و به طور قطع این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود. فرمانده سپاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: با وجود اینکه صدای دشمنان خارجی و سرویس‌های جاسوسی غرب از حلقوم فتنه‌گران در فتنه 88 خارج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود