17 دی 1393
شماره خبر: 135089

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز به مناسبت شهادت جانباز کولیوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز به مناسبت شهادت جانباز کولیوند


پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و با خون خود ، عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) تضمین نمودند.
سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز و حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پی شهادت جانباز سرافراز حاج محد حسن کولیوند پیام تسلیتی صادر کردند.
در این پیام آمده است:
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصا حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوا گزید و از روزی الهی بهره مند گردید. شهادت مجاهد محبوب عرصه های نبرد نور علیه ظلمت، شهید حاج محمد حسن کولیوند که سالها درد فراق و هجران همرزمان و همسنگران شهیدش را به امید وصال تحمل کرده بود، ضایعه ای جبران ناپذیر برای استان همیشه سرافزار البرز و خانواده محترم ایشان خواهد بود. بدون شک حیات عزتمندانه آن جانباز شریف، مشحون از فداکاری ، استقامت، گذشت، ایثار و جانفشانی در استمرار ارزشهای اصیل اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده است. گرچه وجود آن گرانقدر، با لبیک به ندای حق ، به خیل عظیم شهدای والامقام پیوست، اما ثمره ی تلاش و مجاهدت آن مرد الهی درعرصه های دفاع مقدس و جهاد فی سبیل الله ، برگ زرینی است که در پرونده آن جانباز دلاور می درخشید. امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاءالله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین (علیهم السلام) میهمان گرداند.
ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن شهید عزیز و عرض تبریک و تسیلت به خاندان محترم آن شهید والامقام برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسألت می نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود