18 دی 1393
شماره خبر: 135155

انقلاب اسلامی بازگشت به آرمانهای ناب اسلامی را سرلوحه قرارداد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انقلاب اسلامی بازگشت به آرمانهای ناب اسلامی را سرلوحه قرارداد


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: انقلاب اسلامی بازگشت ملت ایران به آرمانهای ناب اسلامی را سرلوحه امور قرارداده است.
حجت الاسلام والمسلمین 'سید محمد مهدی حسینی همدانی در اولین نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان البرز که در دفتر امام جمعه و با حضور فرمانداران و امامان جمعه شهرستانها و تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، افزود: اکنون 35سال از پیروزی انقلاب اسلامی و الهی می گذرد و همچنان شاهد نقش وحدت بخش آن در جامعه اسلامی هستیم. نماینده ولی فقیه در استان البرز وظیفه همه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی را ایجاد همگرایی در جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به برکت وحدت و یکپارچگی به الگویی جهانی تبدیل شده است. وی با اشاره به حماسه مردم استان البرز در آیین 9 دی سال جاری اظهار داشت: عده ای به دنبال کمرنگ کردن و تحریف واقعیت های این روز بودند که موفق نشدند . حسینی همدانی ادامه داد: باید ارزشهای انقلاب اسلامی را به بهترین شیوه به نسل امروز برای مبارزه با حربه های فرهنگی دشمنان نظام انتقال داد. نماینده ولی فقیه در استان البرز بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی طی 35 سال گذشته و علت هجمه های فرهنگی و تحریم ها را از موضوعاتی مهم خواند که باید به نسل امروز انتقال داد. امام جمعه کرج، ریشه حرکت های آزادی خواهی در جهان را متاثر حرکت انقلابی ملت ایران در سال 57 دانست و گفت: دشمنان به دنبال خاموش کردن این حرکت ها هستند و تفرقه سبب شادمانی آنان می شود بنابراین باید 22 بهمن امسال با انسجام بیشتری برگزارشود. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز در این نشست دهه فجر را از مناسبتهای مهمی خواند که باید تمام تلاش را برای برگزاری آیین های ویژه آن بکار بست. حجت الاسلام 'محمد حسین روحی یزدی' افزود: باید تمام آیین های ویژه این مناسبت را مردمی کرد چراکه تردیدی نیست که هجمه های دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر شده و آنان نسل جوان انقلاب را نشانه گرفته اند. وی با ابراز خرسندی از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی های سالهای گذشته ادامه داد: این حضور بیانگر علاقه مردم به نظام و دفاع از آن بوده و دشمنان را ناامید می سازد. روحی یزدی تاکید کرد: مردم برگزار کننده آیین های ویژه دهه فجر هستد و همه ساله این ایین ها باشکوهتر ازسالهای گذشته برگزارمی شود.
وی با اشاره به دومسیره شدن راهپیمایی روز 22 بهمن سال گذشته در کرج گفت: با این اقدام حضور حداکثری مردم به بهترین وجه ممکن نمایش داده شده و درصورت موافقت پیشنهاد سه مسیره شده این راهپیمایی در یوم الله 22 بهمن امسال با توجه به استقبال گسترده مردم می شود. رییس شورای هماهنگس تبلیغات اسلامی البرز توجه به ارزشهای انقلاب اسلامی را در برگزاری آیین های ویژه این ایام مهم خواند و تاکید کرد: از مساله مهم وحدت و همدلی آحاد مردم که همواره نقش مهمی را در عرصه های مختلف کشور ایفا کرده است نباید غافل شد . در این نشست شماری از مدیران استان البرز از جمله معاون سیاسی انتظامی و امنیتی استاندار البرز ، فرماندار ویژه کرج و اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان در سخنانی با تاکید بر اهمیت ایام الله دهه فجر به بیان نقطه نظرات خود برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های این ایام در دهه مبارک فجر 93 پرداختند . در پایان این نشست روسای کمیته های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان البرز سال 93 احکام خود را از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج دریافت کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود