25 اسفند 1390
شماره خبر: 5813

وحدت و همدلی مدیران استان البرز برای خدمت‌رسانی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وحدت و همدلی مدیران استان البرز برای خدمت‌رسانی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرج از مدیران استان البرز خواست تا با وحدت و همدلی برای توسعه این استان و خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.
آخرین جلسه شورای عالی اداری استان البرز با حضور مدیران ارشد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراها برگزار شد. در بخشی از این جلسه حجت‌الاسلام محسن کازرونی نماینده ولی فقیه و خطیب جمعه کرج طی سخنانی اظهار داشت: رمز موفقیت و سربلندی انقلاب اسلامی طی سه دهه اخیر هدایت‌های رهبری و همدلی مردم و مسئولان بوده است. وی تصریح کرد: به طور قطع اگر نبود نظارت‌های امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب اسلامی و همچنین وحدت مردم و مسئولان تاکنون دشمنان در تحقق نقشه‌های شوم خود موفق می‌شدند. نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بنابراین برای حفظ دستاوردهای انقلاب و توسعه همه جانبه کشور به ویژه تحقق اسناد بالادستی نظام، باید این وحدت و همدلی حفظ شود.
* خدمت به مردم به ویژه محرومان عبادتی ارزشمند است
کازرونی با اشاره به احادیث و روایات مستند از نظرات پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) مبنی بر لزوم خدمت بی‌منت به مردم گفت: به طور قطع خدمت به مردم در یک نظام اسلامی عبادتی ارزشمند است. وی افزود: مسئولان باید از فرصتی که در اختیار آنها برای خدمت بی‌منت به مردم گذاشته شده است، بیشترین استفاده را برده و نام و یادگار نیکی از خود بر جای گذارند. خطیب جمعه کرج تاکید کرد: خوشبختانه روحیه ولایت‌مداری و جهادی در میان مسئولان و مدیران استان البرز وجود دارد و تعامل و همکاری خوبی که با نمایندگان ولی فقیه در این استان صورت گرفته، دستاوردهای بزرگی برای مردم به همراه داشته است.
* با شایعات مبارزه کنیم
کازرونی یکی از آفت‌های خدمت‌رسانی وجود شایعات بسیار در سطح جامعه دانست و گفت: برخی از این شایعات مانند عزل و نصب مدیران موجب ناامیدی و دلسردی مردم می‌شود.
وی تاکید کرد: بنابراین باید با تمام توان با این پدیده شوم برخورد کرد و اجازه نداد که ذهن مردم و افکار عمومی جامعه ملتهب و مشوش شود.
* تلاش برای اجرای مصوبات سفرهای استانی
نماینده ولی فقیه در مرکز استان البرز با اشاره به مصوبات چهار دوره سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت گفت: خوشبختانه طرح‌های ارزشمندی برای توسعه استان به تصویب رسیده است که دستگاه‌ها و مدیران اجرایی باید با تمام توان برای اجرایی کردن آنها تلاش کنند. کازرونی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همدلی مسئولان و مدیران اجرایی استان البرز و حمایت‌های مردم، سال 91 شاهد توسعه همه‌جانبه استان البرز و افزایش خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه باشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود