18 دی 1393
شماره خبر: 135196

مراسم بزرگداشت جانباز شهید حاج حسن کولیوند برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم بزرگداشت جانباز شهید حاج حسن کولیوند برگزار می شود


مراسم بزرگداشت شهید حاج حسن کولیوند از ساعت 14 الی 16 امروز در محل مسجد جامع محمدشهر برگزار خواهد شد.
پیکر این شهید گرانقدر که از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی بود و از بدو انقلاب اسلامی تاکنون همواره در مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش کرده است، پس از تحمل یک دوره طولانی مدت بیماری و مشکلات ناشی از جراحات وارده در دوران دفاع مقدس، در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد و به خیل عظیم کاروان شهدا بویژه برادران شهیدش پیوست. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عالیقدر سه شنبه هفته جاری از مقابل مسجد باب الحوائج محمدشهر به سمت مسجد جامع برگزار و سپس در گلزار شهدای امامزاده بی بی سکینه (س) ماهدشت به خاک سپرده شد. جانباز شهید برادر دو شهید دوران 8 سال دفاع مقدس «محمد صفا» و «محمدباقر» و برادر محمدجواد کولیوند نماینده مردم کر ج در مجلس شورای اسلامی است که به علت مشکلات شدید جسمی از مدت ها پیش در آسایشگاه حضرت امام خمینی (ره) تهران بسر می برد.
چندی پیش این جانباز شهید به علت عارضه کلیوی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران بستری شد و در روزهای آخر حیاتش مشکلات تنفسی نیز بر دیگر جراحاتش افزوده شد.
حاج حسن کولیوند به‌عنوان بسیجی در سن 21سالگی وارد جبهه شد و در 26سالگی در عملیات کربلای 5 در شلمچه به علت اصابت گلوله از ناحیه گردن دچار قطع نخاع شده بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود