22 دی 1393
شماره خبر: 135469

دادستان کرج: پرونده همایش برد - برد در دادگستری کرج به ثبت رسیده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دادستان کرج: پرونده همایش برد - برد در دادگستری کرج به ثبت رسیده است


دادستان کرج گفت: پرونده همایش برد - برد در دادگستری کرج به ثبت رسیده و در حال جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات در خصوص آنچه به وقوع پیوسته است، می‌باشیم.
حاجی‌رضا شاکرمی اظهار کرد: طبق بررسی‌ها حدود یک میلیارد اعتبار غیرقانونی برای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری البرز با عنوان برد - برد از سازمان همیاری شهرداری کرج اخذ شده است. وی افزود: به گفته برخی از عوامل این پرونده این مبلغ به نوعی بدون رضایت مسئول این سازمان و با اعمال فشار از سوی برخی اخذ شده است.
وی ادامه داد:‌ بدون شک اگر تخطی ادعا شده اثبات شود، مراجع قضایی با متخلفین برخورد لازم را خواهند داشت. شاکرمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دستگیری‌های صورت گرفته در برخی مناطق شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: اثبات تخلف کسانی که شاید بیش از 20 سال در بدنه شهرداری سمت داشته و با ریز و بم کار آشنا هستند، مشکل است. این مسئول گفت: اطلاعات دستگاه قضا برای اثبات تخلف این افراد باید بیشتر از خود آنها باشد در غیر این صورت راه‌های فرار از قانون برای این افراد زیاد است. دادستان کرج گفت: طی چند ماه گذشته برخی از متخلفانی که در بدنه شهرداری فعالیت می‌کردند را دستگیر کرده‌ایم و موج دستگیری‌ها برای سایر متخلفین نیز ادامه دارد. این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توسعه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به عهده دادسرا نیست و این وظیفه به عهده شهرداری است، ولی متاسفانه این نهاد آن طور که باید و شاید به این امر توجه نمی‌کند. شاکرمی تصریح کرد: بی‌توجهی شهرداری به این مساله باعث شده معاون دادستان کرج ناچار شود حتی در روزهای تعطیل خود برای نظارت بر تخریب ساختمان های غیرمجاز در سطح شهر حضور پیدا کند. دادستان کرج در پایان گفت: امید است شهرداری به مساله ساخت و سازهای غیر مجاز جدی‌تر نگاه کند تا شاهد گسترش روز به روز تخلفات این حوزه در شهرستان نباشیم. گفتنی است همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان البرز اردبیهشت ماه سال جاری از سوی معاونت عمرانی استانداری البرز و سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز در این کلانشهر برگزار شد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود