11 مرداد 1391
شماره خبر: 9694

نباید به دلیل اشتباهات برخی افراد مجموعه مدیریت شهری زیرسئوال رود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نباید به دلیل اشتباهات برخی افراد مجموعه مدیریت شهری زیرسئوال رود

سپیدار آنلاین: معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج گفت: در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز و بی قانونی مالکان، نباید به دلیل اشتباهات برخی افراد مجموعه مدیریت شهری زیرسئوال رود.
غلامرضا احمدی بیداخویدی در نشست مشترک مسئولان خدمات شهری و شهرسازی مناطق 12 گانه شهرداری کرج که در محل باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که هم اکنون در بخش ساخت و ساز وجود دارد، باید مسئولان مربوطه نظارت مستمری بر ساخت و سازها در این کلانشهر داشته باشند. وی بر کنترل جدی و اساسی و به صورت تخصصی بر ساخت و سازها در این کلانشهر تاکید کرد و افزود: در واقع نظارت مستمر کارشناسان بر این مهم ضرورت دارد.
نباید به دلیل اشتباهات برخی افراد مجموعه مدیریت شهری زیرسئوال برود
این مسئول با اشاره به تاکید و اهتمام ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بر جلوگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در این کلانشهر عنوان کرد: باید با همکاری معاونت خدمات شهری و مدیریت کنترل و نظارت، تیمهای مربوطه به صورت ویژه تشکیل شود. احمدی بیداخویدی ادامه داد: نباید به دلیل اشتباهات و بی قانونی های برخی افراد، کل مجموعه مدیریت شهری و شهرداری زیرسئوال رود، در این زمینه مجموعه شهرداری متهم به نابه سامانی است که باید با انجام طرحهای مختلف، این عقیده از بین رود.
تشکیل تیمهای تخصصی برای نظارت بر ساخت و سازها
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج بر برخورد جدی و قاطع با سازندگان غیرمجاز در این کلانشهر تاکید کرد و یادآور شد: در واقع این برخورد باید به گونه مدیریت و کنترل شود که رضایت شهروندان و مسئولان به وجود آید. وی از تشکیل تیمهای نظارتی در مناطق 12 گانه شهرداری خبر داد و اعلام کرد: این تیمها به صورت ویژه بر امور ساختمانهای دارای پروانه نظارت و تخلفات را گزارش می کنند.
مهندس ناظر تمامی تخلفات را گزارش دهد
این مسئول اظهار داشت: در این زمینه مهندس ناظر وظیفه بازدید و بررسی مراحل ساختمانهای دارای پروانه را دارد که باید تمامی تخلفات را گزارش کند و در صورت عدم تخلف، ادامه مراحل را تایید کند. احمدی بیداخویدی افزود: در صورت وجود تخلف، باید کار تعطیل شود و تا زمان رفع خلاف ادامه کار مجاز نیست. معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج با اشاره به اینکه مهندس ناظر مکلف است که فرم شروع به کار را به شهرداری منطقه ارائه دهد، اظهار داشت: بارها به مالکان اعلام شده است که در محل تجهیز کارگاه ساختمان باید زونکن کارگاهی وجود داشته باشد.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود