27 دی 1393
شماره خبر: 135825

۱۱ حادثه ویژه در البرز ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

۱۱ حادثه ویژه در البرز ۲۰ مصدوم بر جای گذاشت


معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: در هفته گذشته ۱۱ حادثه ویژه در البرز رخ داده است که بر اثر آن ۲۰ نفر مصدوم شدند.
آرش رحمتی اعلام کرد: در هفته گذشته ماموران مرکز اورژانس البرز یک هزار و ۷۵ ماموریت انجام داده اند که از این تعداد ۹۸۱ ماموریت شهری، ۸۸ ماموریت جاده ای و شش ماموریت بین مراکزی بوده است. وی ادامه داد: سهم کرج از تعداد ماموریت های یاد شده ۸۵ درصد، ساوجبلاغ ۹ درصد، نظرآباد پنج درصد و طالقان یک درصد را به خود اختصاص داده اند.
معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز اظهار داشت: در طی هفته گذشته ۱۱ حادثه ویژه در البرز رخ داده است که متاسفانه بر اثر آنها ۲۰ نفر از شهروندان مصدوم و راهی بیمارستان شده اند که از این تعداد حوادث پنج حادثه به مسمومیت با گاز منواکسید کربن اختصاص داشته است. رحمتی همچنین از ۱۱ هزار و ۹۶۵ تمای با مرکز اورژانی طی هفته گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه ۴۸ درصد از این تماس ها از سوی افراد مزاحم صورت گرفته است. وی در پایان افزود: در هفته گذشته به دلیل حادثه تصادف یک مورد اعزام امداد هوایی نیز برای انتقال مصدوم از نظرآباد به بیمارستان البرز کرج صورت گرفته است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود