1 بهمن 1393
شماره خبر: 136079

شهید نوروزی فدایی مقام معظم رهبری بود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شهید نوروزی فدایی مقام معظم رهبری بود


همسر شهید مهدی نوروزی با بیان اینکه وی فدایی مقام معظم رهبری بود، گفت: شهید نوروزی معتقد بود خط مقدم دفاع از اسلام، سامرا است و نباید سامرا را تنها و غریب گذاشت.
مریم عظیمی با اشاره به اینکه همسرش فدایی مقام معظم رهبری بود، اظهار داشت: شهید نوروزی عاشق شهادت بود و همواره برای شهادت خود دعا می‌کرد.
وی با بیان اینکه در بهترین لحظات عمرم از زمان عقد تا به آغوش گرفتن تنها فرزندم بنا به خواسته همسرم همواره برای شهادت وی دعا می‌کردم، افزود: شهید نوروزی هدفی جز شهادت‌طلبی و پیروی از ولایت نداشت. همسر شهید نوروزی با تأکید بر این‌که وی تمامی امور و فعالیت‌های خود را مبتنی بر رضای الهی، اهل‌بیت (ع) و رهبرمعظم انقلاب انجام می‌داد، خاطرنشان کرد: شهید نوروزی اگر نسبت به انجام کاری شک داشت که مورد رضای خدا هست یا خیر از انجام آن خودداری می‌کرد. عظیمی با اشاره به آخرین دیدار خود با همسرش در بازگشت از سفر کربلا و کاظمین، تصریح کرد: هنگام بازگشت از کاظمین تا رسیدن به مرز مهران شهید نوروزی وصایای خود را به من می‌گفت و چون با ناراحتی من روبه‌رو شد اینطور بیان کرد که گفتن وصیت عمر انسان را زیاد می‌کند. وی با بیان اینکه همسرم نسبت به تربیت تنها فرزندم محمدهادی و نگهداری مادرش بسیار سفارش می‌کرد، اظهار داشت: وی همواره می‌گفت مادر و فرزندمان را به من و همگی را به خدا می‌سپارد. همسرشهید نوروزی با بیان اینکه زندگی 32 ماهه ما ثمره یک زندگی 20 ساله با کیفیت را داشت، گفت: در وهله نخست اعلام شهادت مهدی به من گفتند وی مجروح شده در صورتی که قلبم به من گواهی می‌داد مهدی به آرزوی شهادت خود دست یافته است. عظیمی با بیان اینکه زمانی که خبر شهادت وی را شنیدم گرچه سخت بود اما به وی تبریک گفتم، خاطرنشان کرد: شهید نوروزی عاشق ولایت و شهادت بود که به آرزوی خود رسید. وی با بیان این‌که همسرش همواره به این نکته تأکید داشت که باید مالک‌اشتر مقام‌معظم رهبری باشد و قبل از فرموده ایشان، دستورات آقا را اجرا کند، بیان کرد: وی نسبت به پوشش چادر که یادگار حضرت زهرا(ع) است غیرت خاصی داشت. همسرشهید نوروزی با بیان اینکه همسرش بی‌حجابی را سیلی بر صورت حضرت فاطمه‌(ع) می‌دانست، اظهار داشت: وی برای پوشش چاد ارزش زیادی قائل بود. عظیمی با اشاره به اینکه مردم خود را مدیون شهدا و امام(ره) می‌دانند و شهید نوروزی سرباز مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه وی در داخل کشور مسئولیت خطیری را برعهده داشت اما معتقد بود خط مقدم دفاع از اسلام، سامرا است و نباید سامرا را تنها و غریب گذاشت.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود