1 بهمن 1393
شماره خبر: 136083

ملت ایران در22 بهمن به استکبار و هتاکان اسلام پاسخ کوبنده می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ملت ایران در22 بهمن به استکبار و هتاکان اسلام پاسخ کوبنده می دهد


امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به هتاکی های عوامل استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص ) ، گفت: امت حزب الله ایران در یوم الله 22 بهمن امسال به استکبار جهانی و هتاکان به مقدسات دینی پاسخ کوبنده خواهد داد.
حجت الاسلام 'علی اکبر ایمانی' در نشست شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 10 کرج برگزار شد، افزود: با توجه به توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه مقدسات دینی و ملت های مسلمان ، امسال باید پرشورتر از سال های قبل به صحنه بیاییم و اتحاد جهان اسلام را به نمایش بگذاریم. وی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی با حمایت از گروه های تکفیری و اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص ) با تمام توان به مبارزه با اسلام و مسلمانان آمده است. امام جمعه فردیس گفت: بر این اساس ، ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای اتحاد وهمدلی در جامعه اسلامی و جهان اسلام است تا ریشه های کفر و نفاق در جهان خشکانده شود. استاد دانشگاه خوارزمی اظهار داشت : راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر جشن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، عرصه وحدت و آگاهی بخشی به جهان اسلام و آزادیخواهان جهان است. وی ادامه داد: امروز شواهد و قرائن نشان می دهد استکبار جهانی برای مقابله با دنیای اسلامی ، شمشیرخصومت به کمر بسته و آشکارا به پیامبرصلح و رحمت (ص) اهانت می کند و از سوی دیگر گروهای تکفیری را با هدف نمایش سیمای خشن از اسلام میدان دار به اصطلاح مبارزه کرده است. امام جمعه فردیس در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات این شهرستان پرداخت و گفت :راه اندازی شورا و شهرداری مستقل حق مسلم مردم فردیس است . ایمانی اظهار داشت: با اینکه فردیس با جمعیت زیاد خود به شهرستان تبدیل شده ، باید شورا و شهرداری آن مستقل شود درغیراین صورت این توهین به مردم منطقه است. وی ادامه داد: شهرداریهای مناطق 3 و10 کرج هیچ گونه اختیاری برای هزینه بودجه فردیس ندارند و این کار عادلانه نیست. فرماندار فردیس هم در این نشست گفت: برای خدمت رسانی بهتر به مردم ، دستگاه های اجرایی باید متحد و همگام شوند. 'مهدی مهرور' افزود: با وجود چندین شرکت بزرگ صنعتی و گروه مپنا در شهرستان فردیس باید به اشتغال جوانان کمک شود. وی گفت: نگاه دولت تدبیر وامید این است که مشکلات برداشته شود و روند رو به رشدی از نظر اقتصادی داشته باشیم. فرماندار فردیس افزود: با توجه به شرایط درآمدی دولت باید به بخش صنعت تکیه بیشتری کنیم . مهرور اظهار کرد: تاکنون 43 اداره در شهرستان فردیس راه اندازی شده است و اداره بهزیستی این شهرستان بزودی گشایش می یابد. وی با اشاره به نگاه مدیریت شهری کرج به شهرستان فردیس گفت:با توجه به جمعیت 500 هزار نفری هسته مرکزی فردیس، مدیریت شهری کرج باید نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشد. وی ادامه داد: مطالبات زیادی از شهرداری کرج داریم و شهرداری باید پاسخگوی فردیسی ها باشد. مهرور بیان کرد: یکی از این مطالبه ها در بحث کاهش آلودگی هوا و ترافیک، راه اندازی خط بی آر تی و تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی شهرستان فردیس است. وی گفت: برای راه اندازی پارکومتر در فردیس در کارگروه استان تصویب شد دنبال پیمانکار برای عقد قرار داد هستند.
فرماندار فردیس یادآور شد: شهرستان فردیس 250 باب مدرسه و 67 هزار دانش آموز دارد و ضروری است که آموزش وپرورش آن مستقل شود. شهرستان 600 هزارنفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرزقرار دارد.



منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود