5 بهمن 1393
شماره خبر: 136312

سازمان بسیج سازندگی استان البرز هتک حرمت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سازمان بسیج سازندگی استان البرز هتک حرمت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد


سازمان بسیج سازندگی استان البرز با صدور بیانیه‌ای اقدام شارلی ابدو، نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) را محکوم کرد.
سازمان بسیج سازندگی استان در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام طی صدور بیانیه ای حرکت زشت دشمنان اسلام را محکوم کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
یک بار دیگر دشمنان اسلام همچون امریکا و رژیم صهیونیسم با اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) دل میلیونها نفر از مسلمانان جهان را جریحه دار کردند. این اقدام بی شرمانه نشانه ی عجز این فرومایگان در برابر اسلام راستین بوده و به دلیل اینکه نمی توانند با صورت روشن با اسلام مقابله کنند ، با برنامه ریزی حرکت ها و اقدامات ناپسند این چنینی، برنامه ها و توطئه های خود را پیش می برند که بدون شک اینگونه حرکات و اقدامات همواره محکوم به نابودی و شکست است.این حرکات مذبوحانه نشانه وحشتی است که دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) از نفوذ فرهنگ اسلامی در سطح جهان دارند. از این رو سازمان بسیج سازندگی استان البرز این حرکت زشت و زننده دشمن را که باعث آزرده شدن قلب امام زمان (عج) و مومنین شده است را محکوم کرده و خواستار حرکت هوشمندانه، قاطعانه و جهادی تمام آزادگان و مسلمانان در مقابل جهان کفر و استکبار می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود