15 بهمن 1393
شماره خبر: 137028

باغ موزه های دفاع مقدس عهده دار انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 باغ موزه های دفاع مقدس عهده دار انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید هستند


به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز تعدادی از مسئولین استان البرز به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی استان طی دیداری از باغ موزه دفاع مقدس تهران بازدید به عمل آوردند.
سردارسرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ساخت و تجهیز مجموعه ارزشمند و نورانی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت اقدامی بسیار شایسته از سوی شهرداری تهران بود که بسترساز انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به نسل فعلی می باشد.
سردار اسلامی در ادامه افزود: بیان حقیقت دوران دفاع مقدس که همانا بیان سلحشوری های بهترین جوانان این مرز و بوم می باشد از مأموریت های این باغ موزه است که به نظر بنده با فضاسازیها و استفاده از تکنولوژی های روز در قالب مفاهیم هنری و تجسمی به بهترین شکل اجرا شده است. سردار اسلامی گفت: با توجه به اینکه ما در استان البرز نیاز به امثال این مجموعه داریم بر آن شدیم تا مقدمات بازدید مسئولین استان را از باغ موزه انجام دهیم تا مسئولین استان هرچه بیشتر با حال و هوای معنوی این مجموعه فرهنگی آشنا شوند و بحمدا... این دیدار اثرات بسیار مثبتی به همراه داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود