28 بهمن 1393
شماره خبر: 137760

فاضلاب زندان قزل‌حصار کرج وارد مدار بهره‌برداری می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فاضلاب زندان قزل‌حصار کرج وارد مدار بهره‌برداری می‌شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با بیان اینکه مشکل ۲۰ ساله فاضلاب زندان قزل‌حصار کرج رفع شده است، گفت: فاضلاب این ندامتگاه در اوایل سال آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
غلامرضا رضایی‌فر با اشاره به اینکه با رفع مشکلات نقاط انفصالی که در 19 منطقه شهر وجود داشت نصب انشعاب فاضلاب زندان رجایی شهر کرج میسر شد، اظهار داشت: مشکل 20 ساله فاضلاب زندان قزالحصار رفع و فاضلاب این ندامتگاه در اوایل سال آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود. وی با بیان اینکه برای رفع نقاط انفصالی موجود در شهر بیش از 60 کیلومتر از شبکه‌های فاضلابی که در سال‌های گذشته اجرا شده بود، وارد مدار بهره‌برداری شد، افزود: امکان استفاده از این شبکه‌ها در مدار بهره‌برداری محقق شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز با اشاره به اینکه ‌بیش از 30 میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در شبکه فاضلاب این دو ندامتگاه هزینه شده که بخش عمده آن بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: انتخاب پیمانکار احداث آب شیرین‌کن شهرستان اشتهارد تا پایان سال جاری انجام می‌شود. رضایی‌فر با تاکید براینکه پروژه آب شیرین‌کن اشتهارد به روش بیوتی اجرایی می‌شود، گفت: طبق برآورد انجام شده احداث این پروژه به بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد. وی با بیان اینکه مبحث تقاطع مترو کرج – شهر جدید هشتگرد با خط انتقال فاضلاب در جلسه شورای مسکن با حضور معاون عمرانی استانداری برگزار شد، تصریح کرد: طبق رایزنی‌های انجام شده در یک اقدام مشترک با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با تامین اعتبارات لازم و هزینه‌های اجرایی کلیه مسائل مربوط به این بخش توسط شرکت آب و فاضلاب البرز برطرف می‌شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز با تاکید بر تشدید بحران کمبود آب و کاهش نزولات آسمانی در کشور از جمله استان البرز گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و افزایش مصرف آب مردم و شهروندان باید نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اهتمام بیشتری داشته باشند.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود