5 اسفند 1393
شماره خبر: 138228

بازدید‌های نظارتی از واحدهای مسکونی استان البرز ۵۲ درصد افزایش یافته است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازدید‌های نظارتی از واحدهای مسکونی استان البرز ۵۲ درصد افزایش یافته است


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بازدید از واحدهای مسکونی و در حال ساخت نسبت به سال گذشته با افزایش ۵۲ درصدی رو‌به‌رو بوده است.
ابوالفضل باقرنیا در مراسم بزرگداشت روز مهندس که در محل سالن شهیدان نژاد فلاح کرج با حضور مسئولان استانی البرز برگزار شد، اظهار داشت: مهندسان نقش بسزایی در پیشرفت جوامع بشری دارند. وی با بیان اینکه مهندسان وظیفه خطیری بر عهده دارند، افزود: باید در تلاش باشیم تا آرامش و آسایش را برای شهروندان استان البرز به ارمغان آوریم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرزبا اشاره به اینکه در بحث شهرسازی باید با نظارت، اجرا و طراحی دقیق عمل کرد، ادامه داد: آمادگی ارتقاء سطح بهبود ساخت‌وساز در هر شرایطی را داریم. باقرنیا با تاکید براینکه باید همواره از مقررات ساخت و ساز پیروی کرد تا سازه‌های خوبی برای مردم احداث شود، گفت: بازدید از واحدهای مسکونی و در حال ساخت نسبت به سال گذشته با افزایش 52 درصدی رو‌به‌رو بوده است. وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال از 400 پلاک ثبت شده بازدید به عمل آمده است، تصریح کرد: از 5 هزار و 400 واحد نیز در این مدت بازدید شده است. مدیرکل راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه اگر ساخت و ساز طبق قانون صورت نگیرد ناچاریم آن را به شورای انتظامی ارجاع دهیم، اظهار داشت: با توجه به ساخت‌وسازهای سطح شهر، نظارت‌ها تغییر یافته است. وی با اشاره به اینکه 12هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی البرز هستند، گفت: 7 هزار نفر از این تعداد صاحب پروانه هستند که 6 هزار نفر از آن‌ها با عبور از سد کنکور وارد مرحله حرفه‌ای شده‌اند. مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خاطرنشان کرد: باید با دقت نسبت به ساخت و اجرا نظارت کرد تا شاهد ارتقاء بهبود کیفیت ساخت و ساز استان باشیم.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود