11 اسفند 1393
شماره خبر: 138601

برگزاری جلسه شورای اداری پست استان البرز در شهرستان اشتهارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری جلسه شورای اداری پست استان البرز در شهرستان اشتهارد


جلسه شورای اداری اداره کل پست استان البرز با حضور مسئولین ارشد شهرستان اشتهارد برگزار شد.
آخرین جلسه شورای اداری پست استان البرز با حضور حمیدی مدیرکل پست استان ، اینانلو فرماندار ، موسوی شهردار ، کمالی معاون برنامه ریزی فرماندار ، دهقان نسب رئیس شورای شهرستان ، جعفرزاده بخشدار بخش مرکزی و برخی دیگر از مسئولین شهرستان اشتهارد و نیز معاونین و مسئولین پست استان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد .
در ابتدای این جلسه اینانلو فرماندار شهرستان اشتهارد با بیان خیر مقدم برگزاری اولین جلسه شورای اداری دستگاهی در این شهرستان را در واپسین روزهای سال 1393 در راستای توسعه زیرساخت های این شهرستان را به فال نیک گرفت . فرماندار شهرستان اشتهارد ضمن اشاره به وجهه امانت داری و پتانسیل های بالقوه شبکه پستی ، استفاده از خدمات نوین پستی را ابزار راهبردی مدیران تصمیم گیر شهری در جهت کاهش ترافیک و سوخت و به تبع آن کاهش آلودگی هوا توصیف کرد . اینانلو در ادامه با اشاره به فرهنگ و تاریخ شهرستان اشتهارد خواستار چاپ تمبر یادبود این شهرستان شد . فرماندار شهرستان اشتهارد همچنین با اهدا لوح از زحمات علی حسنی رئیس اداره پست شهرستان اشتهارد تقدیر نمود . حمیدی مدیرکل پست استان البرز نیز با اشاره به اقدامات بعمل آمده جهت بازسازی دفتر قدیمی پست اشتهارد و راه اندازی باجه ثبت نام از متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی به تبیین طرح اجرای سامانه GNAF جهت ساماندهی و یکسان سازی اطلاعات اماکن این شهرستان پرداخت و خواستار همکاری همه جانبه شهرداری اشتهارد در این زمینه شد .
مدیرکل پست استان البرز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد پست استان در یکسال گذشته و نیز راه اندازی باجه ثبت نام متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی و لزوم مراجعه شهروندان اشتهارد به شهر کرج جهت دریافت کارت های صادر شده به واحدهای مرتبط دستور داد زیرساخت های لازم را جهت رفع این نقص و ایجاد امکان تحویل این کارت ها در محل اداره پست شهرستان اشتهارد تا پایان هفته جاری آماده و راه اندازی نمایند . شایان ذکر است حمیدی مدیرکل پست استان البرز در حاشیه برگزاری این جلسه با خبرنگار مرکز سیمای استان به گفتگو پرداخت و همچنین از آقای شاه بختی قدیمی ترین مجموعه دار تمبر این شهرستان با اهداء لوحی تقدیر نمود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود