7 تیر 1391
شماره خبر: 8332

فرمانداری شهرستان اشتهارد با حکم سرپرستی آقای ابوالفضل اینانلو آغاز بکار کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرمانداری شهرستان اشتهارد با حکم سرپرستی آقای ابوالفضل اینانلو آغاز بکار کرد

سپیدار آنلاین: نخستین فرماندار اشتهارد "ابوالفضل اینانلو" طی حکمی از سوی استاندار البرز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اشتهارد منصوب شد.
به نقل از بخشداری اشتهارد، ابوالفضل اینانلو در اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد گفت: انتظار می رود فرماندار اشتهارد با تعهد، تلاش، پشتکار و حسن نیت و جذب اعتبارات استانی شاهد توسعه شهرستان و اثرات آن در استان باشیم. وی اظهارداشت: اکنون با تعریف ساختار شهرستان اشتهارد و اختصاص اعتبارات جدید و تفویض مدیریت به این شهرستان روند اجرای طرح ها با رشد قابل توجهی دنبال خواهد شد. صیدایی افزود: امید است با تلاش و همدلی میان مسئولان بتوان مطالبات مردم را بیش از گذشته با ارتقاء ساختار تشکیلاتی این شهرستان فراهم کرد. مهدی آقابراری بخشدار سابق اشتهارد به پیشنهاد فرماندار جدید اشتهارد به سمت سرپرست معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری اشتهارد منصوب گردید. اشتهارد با 35 هزار نفر جمعیت به تازگی با موافقت هئیت دولت از شهرستان کرج منتزع و به فرمانداری ارتقا یافت.

ميهمان
پاسخ 30/04/1391 - 21:06 خانم لک
با سلا م اینجانب نفیسه لک هستم فرزند جانباز جنگ تحمیلی هستم دارای مدرک دانشگاهی وسابقه کار میباشم امیدوارم بتوانم در فرمانداری شهرستان اشتهارد استخدام شوم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود