25 فروردین 1394
شماره خبر: 140268

راهکارهای تسریع در رسیدگی و برخورد قاطع با مجرمان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راهکارهای تسریع در رسیدگی و برخورد قاطع با مجرمان


در نشستی که با حضور مهدوی راد، رئیس کل دادگستری استان البرز و مسئولان دادگستری شهرستانهای استان البرز با فرمانده کل و فرماندهان شهرستان‌ها و تخصصی نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد به راهکارهای برخورد با مجرمان و کاهش جرم در استان پرداخته شد.
در این دیدار که در دادگستری استان البرز برگزار شد سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز با یادی از شهدای امنیت، آرامش در مرزها و نقاط شهری و روستایی را نتیجه تلاش‌های این شهدا دانست و در ادامه با تقدیر از همکاری و جدیت دستگاه قضایی گزارشی از کشف موارد جرم و شناسایی مجرمان ارائه داد.
وی با اشاره به اینکه سرقت با وجود افزایش 26 درصدی موارد کشفیات در استان، 3 درصد کاهش یافته است، گفت: همچنن در این مدت 30 درصد جرایم خشن کاهش یافته و 52 باند قاچاق متلاشی شده است. سردار کامرانی صالح، با اشاره به طرح‌های اجرا شده در زمینه برخورد با مصادیق قاچاق و توزیع مواد مخدر، اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه تاثیر زیادی در کاهش جرم داشته و رویکرد پلیس استفاده از روش‌های نوین علمی است. بعد از پیشنهادهای فرمانده انتظامی استان البرز در زمینه راهکارهای تسریع و افزایش تعامل دادگستری و نیروی انتظامی، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج با تقدیر از تعامل سازنده و صمیمی نیروی انتظامی استان با مجموعه دادگستری استان، خواستار بسترسازی در نیروی انتظامی استان برای اجرای قانون آیین دادرسی کیفری جدید شد که از ابتدای تیرماه امسال در سراسر کشور اجرایی می شود. پس از اظهارات روسای دادگستری و فرماندهان انتظامی استان، مهدوی راد دستوراتی را برای تسریع و بهبود در تعامل نیروی انتظامی و دادگستری صادر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود