25 مهر 1390
شماره خبر: 2162

امنیت پایدار در گرو تعامل بیشتر پلیس و دستگاه قضایی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

امنیت پایدار در گرو تعامل بیشتر پلیس و دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه همدلی و تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای رسیدن به امنیت پایدار ضروری است، خواستار تعامل بیشتر پلیس و دستگاه قضایی شد.
محمدصادق مهدوی‌راد اظهار داشت: ایجاد امنیت از هر حیث در جامعه در درجه اول، بر دوش دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات است.
وی اظهار داشت: اگر در هر منطقه‌ای از کشور اتفاقی رخ دهد نخستین نگاه‌ها به سوی این سه نهاد است و مردم توقع دارند مشکل آنها در اسرع وقت رسیدگی و به نتیجه برسد.
این مسئول بیان داشت: امنیت جامعه آن قدر مهم است که از ابتدای تاریخ و ایجاد حکومت‌ها همواره این مسئله مورد توجه حاکمان و مسئولان رأس یک حکومت بوده و حکومت‌ها برای بقای خود همواره سعی کرده‌اند که امنیت مردم را تأمین کنند.
مهدوی‌راد افزود: با بررسی ساز و کارهای مناسب باید به آنچه که مدنظر است یعنی ایجاد یک امنیت نسبی و پایدار برای جامعه، با همکاری نهادها دست پیدا کنیم.
بنابر این گزارش فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز نیز در این نشست با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی استان اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این نشست‌ها زمینه برقراری امنیت پایدار در استان بیش از پیش فراهم شود.
علیرضا اکبرشاهی با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه در جای جای کشور، باید از خود این سؤال را بپرسند که سهم من از امنیت و آرامش چیست و در این باره چه اقداماتی انجام می‌دهم، افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در سایه وفاق و همدلی می‌توانند در ایجاد امنیت و آسایش عمومی در جامعه سهم بسزایی داشته باشند.




منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود