29 فروردین 1394
شماره خبر: 140426

رژیم ددمنش آل‌سعود اهداف صهیونیسم را دنبال می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رژیم ددمنش آل‌سعود اهداف صهیونیسم را دنبال می‌کند


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با بیان اینکه رژیم آل سعود، رژیمی ددمنش است که اهداف صهیونیسم را دنبال می‌کند، گفت: آل‌سعود رو به اضمحلال می‌رود.
سردار علی استادحسینی با بیان اینکه مردم یمن مردمی انقلابی و مومن هستند، اظهار داشت: امروز مسلمانان یمن پرچم اسلام را برافراشته‌اند و دشمنان اسلام نمی‌توانند این حرکت مردم یمن را برتابند. وی با بیان اینکه مردم یمن تحت فشار دشمنان بوده ولی به دنبال استقلال هستند، بیان کرد: رژیم سعودی به مرگ خود نزدیک شده است. فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه تحولات یمن زمینه ظهور حضرت حجت (عج) است، خاطرنشان کرد: با نابودی آل سعود و ایادی آمریکا در منطقه این زمینه فراهم می‌شود.
استادحسینی با بیان اینکه پیروزی از آن ملت‌های مستضعف است، گفت: ملت مستضعف یمن پیروز می‌شود و همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده‌اند بینی آل سعود به خاک مالیده می‌شود. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه رژیم آل سعود، رژیمی ددمنش است که اهداف صهیونیسم را دنبال می‌کند، عنوان کرد: آل‌سعود رو به اضمحلال می‌رود. وی با اشاره به حضور نمازگزاران کرجی در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن پس از اقامه نماز جمعه، اظهار داشت: این کمترین کاری است که مردم ما می‌توانند در حمایت از مردم مظلوم یمن انجام دهند‌. فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه مردم ما باید از مستضعفین جهان حمایت کنند، بیان کرد: بر طبق فرمایش حضرت علی (ع) وظیفه ما به عنوان مسلمان این است که از مستضعفین پشتیبانی کنیم. استاد حسینی افزود: مردم یمن مظلوم واقع شده‌اند و ما باید آن‌ها را مورد حمایت خود قرار دهیم و زمینه کمک‌های بیشتر برای مردم یمن را فراهم کنیم.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود