7 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141047

حلقه‌های صالحین در هزار پایگاه بسیج استان البرز تشکیل می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حلقه‌های صالحین در هزار پایگاه بسیج استان البرز تشکیل می‌شود


نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: ۱۳ اردیبهشت به صورت نمادین حلقه‌های صالحین در هزار پایگاه بسیج استان البرز تشکیل و راه‌اندزی می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد در نشست خبری با خبرنگاران پیرامون هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری اظهار داشت: این شهید عالیقدر در عرصه‌های مختلف علم و دانش تلاش بسیاری کرده است. وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم سه عامل سبب برتری انسان‌ها نسبت به یکدیگر می‌شود، افزود: تقوای الهی، علم و جهاد در راه خدا سه عاملی است که موجبات برتری انسان‌ها نسبت به یکدیگر را فراهم می‌سازد. نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز با اشاره به اینکه شهید مطهری انسانی بود که هر سه شاخصه فوق در وی به خوبی رویت می‌شد، خاطرنشان کرد: باید نسبت به جلوگیری از انحرافات اخلاقی در جامعه اقدامات لازم را انجام داد. حجت‌الاسلام و المسلمین موحد با اشاره به روزشمار هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، تصریح کرد: مراسم تجلیل و گرامیداشت مقام مربی، اساتید و معلمان در نواحی مختلف و 110 حوزه بسیج فعال در سطح استان البرز برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه برگزاری نشست بصیرتی در سطح پایگاه‌های بسیج و حوزه مقاومت از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید، گفت: این نشست‌ها حول محور انتخابات پیش‌رو در اسفندماه سال جاری است. نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور ما ظرفیت جمعیت 150 میلیون نفری را دارد، بیان کرد: برگزاری نشست‌های علمی افزایش جمعیت در حوزه‌های علمیه از جمله تجمع خواهران نیز در دستور کار است. وی با بیان اینکه در نظر داریم کرسی‌های آزاداندیشی توسط سازمان بسیج طلاب نیز در این هفته برگزار شود، خاطرنشان کرد: نشست ویژه صالحین در پایگاه‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید. حجت‌الاسلام و المسلمین موحد با تاکید بر اینکه 13 اردیبهشت به صورت نمادین حلقه‌های صالحین در هزار پایگاه بسیج استان البرز تشکیل می‌شود، اظهار داشت: فعالیت در حوزه های فرهنگی و بصیرتی از جمله اقدامات و برنامه‌های این حلقه‌ها محسوب می‌شود. نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز با اشاره به اینکه دیدار با ائمه جمعه مرکز استان و شهرستان‌های استان البرز در روز 12 اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت شهید مطهری به همت سپاه استان البرز برگزار می‌شود، گفت: رایزنی‌های نهایی برای اجرایی شدن این مهم انجام شده است. وی با بیان اینکه در دومین روز از هفته گرامیداشت معلم مراسم صبحگاه مشترک و نواخته شدن زنگ سپاس از معلمان در مدارس استان البرز با مشارکت بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود، تصریح کرد: تهیه و تدوین مقاله‌های مختلف در قالب بحث‌های مربوطه از دیگر برنامه‌های در دستور کار این هفته است. وی با اشاره به اینکه برخی برنامه‌‌های این هفته به صورت ملی و کشوری در تمامی استان‌ها از جمله البرز اجرا می‌شود، گفت: مسابقه کتابخوانی عمومی از آثار شهید مطهری و ترویج اندیشه اسلامی در سراسر کشور و استان البرز برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام و المسلمین موحد برپایی نمایشگاه کتاب در سطح پایگاه‌های بسیج فعال استان را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی برشمرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای معلم و مربی نیز انجام می‌شود.
وی با تاکید بر برپایی محاففل انس با قرآن و کرسی‌های آزاد اندیشی حول محور پیام سال مقام معظم رهبری " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی در راستای انتخابات پیش رو برای انتخاب فرد اصلح نیز حائز اهمیت است. نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در استان البرز گفت: این اردوها در مقاطع مختلف زمانی در سطح استان برای کمک به مناطق محروم انجام می‌شود.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود