30 آبان 1391
شماره خبر: 15413

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در هفته بسیج در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در هفته بسیج در استان البرز

سپیدار آنلاین: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از برگزاری بیش از 2 هزار برنامه در هفته بسیج در استان البرز خبر داد.
سردار بهرام حسینی مطلق در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: وی ادامه داد: بیش از دو هزار برنامه در این هفته در بخش های مختلف از جمله نشست های هم اندیشی، تجمع، نمایشگاه، یادوآره و گرامیداشت برپا می شود. وی تصریح کرد: بسیج امتداد عاشورا است و با همان اهداف که امام حسین(ع) قیام را آغاز کرد بسیج در همان مسیر و دست یابی به همان اهداف بسیار فراگیر فعالیت خود را شروع کرد. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ادامه داد: به علت تقارن برنامه های بسیج با محرم رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است. امسال هفته بسیج زودتر آغاز شد و در کل کشور برنامه های متنوعی پیش بینی شده است. سردار حسینی مطلق اظهار داشت: تجمع دانشجویان بسیجی عزادار امروز با هدف عزاداری برای اهل بیت(ع) و هدف محکوم کردن کشتار مردم بی گناه غزه در مصلای کرج در حال انجام است.
اجتماع نونهالان البرزی
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: اجتماع بزرگ نونهال در اکثر نواحی و مرکز استان برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه خون بر شمشیر پیروز است افزود: این موضوع را در غزه مشاهده می کنیم که مردم کم جمعیت غزه در برابر مستکبران ایستادگی می کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود