19 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141701

مسابقات بین المللی قرآن مهم ترین رخداد فرهنگی قرآنی کشور است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسابقات بین المللی قرآن مهم ترین رخداد فرهنگی قرآنی کشور است


حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی در راستای نزدیک شدن به سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت : قرآن با فطرت انسان ها تماس دارد و دارای جاذبه های بالایی است و باید در فضای فرهنگی و گسترده جمهوری اسلامی به مباحث قرآنی توجه ویژه ای شود.
وی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی انسان‌ها، اظهار کرد: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به‌سوی کمال است.
مدیرکل اوقاف البرز با بیان این‌که قرآن انسان‌ها را به راهی هدایت می‎کند که مستقیم‎ترین راه‌هاست، افزود: قرآن کریم انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش‎های انسانی و اسلام دعوت می‎نماید.
وی یادآور شد: انسان وقتی توجهش به خدا باشد و برنامه هدفمندی برای زندگی خود داشته باشد، دیگر بیکار نمی‌ماند تا مشغول امور بیهوده شود و هدف را قرب الهی و حرکت به‌سوی او می‌داند و نمازش، عبادتش، حیاتش و... برای خداوند است که آفریننده هستی است. حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: ما امروز به برکت انقلاب اسلامی پرچمدار برنامه های قرآنی در بخش های مختلف هستیم برپایی مسابقات بین المللی قرانی آثار بین المللی زیادی دارد و نشان می دهد انقلاب اسلامی ما مبتنی بر ارزش های قرانی و فرهنگ و آموزه های قرآنی است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود