23 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141996

باید بدانیم که مدیون شهدا وجانبازان هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

باید بدانیم که مدیون شهدا وجانبازان هستیم


مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران البرز در جلسه هماهنگی برگزاری روز جانبار گفت: در برگزاری هرچه بهتر این مراسم باید تلاش کنیم و بدانیم ما مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم.
دومین جلسه هماهنگی برگزاری جشن روز جانباز و سوم خرداد که با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان و روسای ادارات و مناطق برگزار شد. مدیرفلاح با بیان اینکه از همه ظرفیتها و پتانسیل بنیاد در راستای هرچه بهتر شدن مراسمها اقدام کنید افزود: نگاه مجموعه بنیاد نگاه خدمت به جانبازان و خانواده های آنان است و باید با نگاه ویژه از همه توان جهت برگزاری مراسم های روز جانباز در محله ها و اماکن فرهنگی و عمومی بهره برد. وی از روسای ادارات و مناطق خواست در اجرای برنامه ها از ظرفیت خود جانبازان هم بهره مند شوند تا این مراسم ها بدون کاستی و با کیفیت مطلوب برگزار شود.
مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران البرز ضمن تشکر از همکاران بنیاد و ستاد برگزاری مراسم گفت: تلاش خود را کنیم تا شرمنده جانبازان سلحشور و خانواده های عزیز آنان نباشیم. در طی این جلسه روسای ادارات و مناطق به بیان دیدگاهها و نظرا خود پرداختند و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه فعالیتهای خود ارائه دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود