29 بهمن 1391
شماره خبر: 20723

تقدیر مدیرکل بنیاد شهید البرز از اقدامات شهردار کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سپیدارآنلاین: در جلسه شورای برنامه ریزی، ایزدی مدیرکل امور ایثارگران و جانبازان استان البرز از اقدامات شهرداری و شخص شهردار كرج تقدیر کرد.
جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با حضور سید علی آقازاده شهردار، مدیران مناطق 12 گانه شهرداری، معاونان شهردار و مدیران ستادی برگزار شد. مهدی ایزدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز میهمان ویژه جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج بود که طی آن به تقدیر از اقدامات مطلوب شهرداری پرداخت. وی در این جلسه اظهار داشت: طی چند سال گذشته شهرداری کرج با ایجاد و راه اندازی مدیریت ایثارگران، اقدامات ارزنده ای را در راستای حفظ جایگاه و شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان انجام داده است. این مسئول عنوان کرد: ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی خانواده های شهدا و ایثارگران، بازدید و سرکشی از خانواده های شهدا به صورت هفتگی با حضو مدیران شهری از جمله اقدامات مطلوب شهرداری کرج طی مدت اخیر است که کمک شایانی در ارتقای ارائه خدمات به این قشر داشته است.
شهرداری کرج در برگزاری یادواره های شهدا موفق بوده است
ایزدی ادامه داد: به همت شورای شهر و شهرداری کرج طی سال گذشته تاکنون بیش از 100 یادواره شهدا در نقاط مختلف این کلانشهر برگزار شده که خانواده های معظم شهدا و شهروندان از این برنامه ها استقبال چشمگیری داشته اند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز یادآور شد: طبق مشاهده هم اکنون اکثر معابر و خیابانهای کرج به نام شهدا مزین شده اند که این مهم نیز اقدامات مطلوب مدیریت شهری است. وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت از اولویتهای این اداره کل است که تاکنون با همکاری مدیریت شهری کرج اقدامات ارزنده ای برای تحقق این مهم انجام شده است.

تقدیر مدیرکل بنیاد شهید البرز از اقدامات شهردار کرج


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود