24 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 142048

گردهمایی مدیران روابط عمومی حفاظت محیط زیست استانها برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

گردهمایی مدیران روابط عمومی حفاظت محیط زیست استانها برگزار شد


در آستانه روز روابط عمومی و ارتباطات، گردهمایی مدیران روابط عمومی حفاظت محیط زیست استانها به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز برگزار شد. در پایان این گردهمایی از مدیران برتر روابط عمومی استان ها تقدیر شد.
در این گردهمایی ، مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش و رییس شورای اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، محمد درویش مدیرکل آموزش و مشارکت مردمی، مجید فدایی سرپرست اداره کل روابط عمومی و دبیر شورای اطلاع رسانی سازمان و حسین محمدی مدیرکل محیط زیست استان البرز و تنی چند از مدیران و مسئولان محیط زیست البرز حضور داشتند . این گردهمایی با هدف هم افزایی، تشریک مساعی و بررسی نقاط قوت و ضعف در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی ونیز تقویت هر چه بیشتر بنیان و ساختار ادارات روابط عمومی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان های کشور برگزار شد . در ابتدای این مراسم که در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار در استان البرز برگزار شد، پیام تصویری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به مدیران روابط عمومی استان ها پخش شد.
غلامرضا کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی ایران نیز از جمله اساتید این دوره یک روزه بود که راهبردهایی به منظور ارتقاء سطح فعالیت روابط عمومی ها و مثبت نگری در روابط عمومی را تدریس کرد. در این نشست مباحثی همچون مدیریت در روابط عمومی، خبر نویسی، روابط عمومی الکترونیک، مدیریت بحران در روابط عمومی ، ارتباطات رسانه ای توسط اساتید فن ارایه شد و در پایان هر بخش نظرات و پرسش های مدیران روابط عمومی استانها به بحث و بررسی گذاشته شد. گفتنی است، طرح چالش ها و کاستی های موجود و طرح راهکارهای پیشنهادی به منظور رفع این نواقص برای ارائه خدمات مطلوب تر از سوی روابط عمومی استان ها به جامعه رسانه ای از دیگر قسمت های این گردهمایی بود. در پایان این گردهمایی از مدیران برتر روابط عمومی استان ها با حضور معاون آموزش و پژوهش و رییس شورای اطلاع رسانی سازمان به شرح ذیل تقدیر شد.
پیمان رشیدی مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست البرز
داوود قاسم زاده مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی
لاله معصومیان مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی
محمد علی صدیق عربانی مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان
حامد کاشیان مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان
شهریار عسگری مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان
همچنین از امین افتخار مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای تقدیر شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود