7 خرداد 1394
شماره خبر: 142875

جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه علمی‌کاربردی برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه علمی‌کاربردی برگزار می شود


سرپرست اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان البرز از برگزاری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان این دانشگاه در ۹ خردادماه جاری خبر داد.
مجتبی صفری از برگزاری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی و کاربردی استان البرز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه جامع علمی و کاربردی البرز برگزار می شود. وی در ادامه برگزاری آزمون شفاهی این جشنواره را شنبه ۹ خردادماه اعلام کرد و گفت: در بخش شفاهی شرکت کنندگان در بخش های حفظ قرآن و احکام مسابقه خواهند داد. این مسئول از شرکت ۲۰۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علمی و کاربردی البرز در این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور داوران مطرح استان برگزار می شود.
برگزاری جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد
صفری محل برگزاری این جشواره را سالن همایش مرکز آموزش علمی و کاربردی بنیاد شهید البرز اعلام کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در آزمون کتبی این جشنواره می توانند تا پایان خردادماه جاری ثبت نام کنند. وی برگزاری آزمون کتبی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی البرز را به صورت مجازی اعلام کرد و گفت: برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری اعزام می شوند. سرپرست اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی البرز در پایان بیان کرد: دبیرخانه جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی در استان قم است و مرحله کشوری این جشنواره در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.


منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود