16 خرداد 1394
شماره خبر: 143238

امام جمعه فردیس: فرهنگ انتظارگوشه نشینی نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

امام جمعه فردیس: فرهنگ انتظارگوشه نشینی نیست


امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه برخی سکوت و گوشه نشینی را بهترین شیوه برای ترویج فرهنگ انتظار می دانند، گفت: برخلاف این تصور دروضعیت کنونی باید دین مداران با حضور فعال درجامعه، مروج ارزش ها شوند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی شامگاه سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس افزود: اگردعاهای ما کار ساز نبود و درظهورامام زمان (عج) تاثیر نداشت، اهل بیت (ع)، مردم را به انجام اعمال دینی و خواندن قرآن درعصرغیبت توصیه نمی کردند. وی ادامه داد: انتظار معنایش این نیست که گوشه نشینی اختیار کرد بلکه انتظاریعنی داشتن حضور فعال و بانشاط معنوی در جامعه اسلامی است. ایمانی گفت: اگر خودمان را از منتظرین فرج ظهور امام زمان (عج) می دانیم، باید فرهنگ انتظار درجامعه اسلامی توجه کنیم وجامعه را به سمت وسویی ببریم که بسترها فراهم شود.
وی بیان داشت: برخی می گویند باید همه جا را ظلم وستم بگیرد تا حضرت مهدی(عج) ظهورکند که این تصورغلطی است. وظیفه ما این است که زمینه گناه و فساد را در جامعه کم کنیم. رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس گفت:یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی پاسداشت ارزشها و دستاوردهای والای امام (ره) و شهدای والامقام است. ایمانی با بیان اینکه امام و شهداء با اخلاص پای به میدان مبارزه گذاشتند، افزود: ما نیز باید در کارمان اخلاص داشته باشیم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود