18 خرداد 1394
شماره خبر: 143441

قطع مکرر برق در برخی از مناطق کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

قطع مکرر برق در برخی از مناطق کرج


قطع مکرر برق در برخی از مناطق کرج شهروندان را سردرگم کرده است.
قطع مکررر برق در برخی از نواحی کرج از جمله باغستان و اشتراکی سبب شده است که مردم در بسیاری از ساعات با قطعی برق مواجه باشند و با مشکلاتی در این زمینه دست و پنجه نرم کنند.
تعدادی از این شهروندان در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در کرج با بیان این که مسئولان در خصوص قطعی مکرر برق در منطقه اشتراکی و باغستان پاسخگو باشند خاطرنشان کردند: تماس‌های زیادی با برق منطقه داشتیم که پاسخ درستی در این خصوص دریافت نکردیم. اکبر شیرزاد یکی از شهروندان ساکن در منطقه اشتراکی کرج ضمن گلایه از قطعی مکرر برق ادامه داد: متأسفانه با قطع و وصل شدن مکرر برق در ساعات مختلف شبانه روز شاهد خرابی وسایل برقی خود هستیم. وی ادامه داد: در یک روز و در طول نیم ساعت چندین بار برق‌ها در این منطقه قطع و وصل می‌شود.
در این خصوص گفت‌وگویی را مدیر منطقه برق غرب شهرستان کرج انجام داد. محمدعلی صفاری در این خصوص اظهار کرد: قطعی مکرر برق را در این مناطق نداریم اما برای پیدا کردن عیوب در اتصال برق ممکن است که قطعی برق را داشته باشیم. وی ادامه داد: امروز نیز قطعی برق را داشتیم که متأسفانه یک شی خارجی بر روی شبکه 20 هزار ولت افتاده بود که سبب قطعی برق شد.
این مسئول افزود: با کار کارشناسی این شی از روی این شبکه خارج و عیب‌یابی لازم انجام شد. این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در فصل گرما خاطرنشان کرد: ممکن است در این فصل افت ولتاژ را داشته باشیم. صفاری افزود: در این فصل با توجه به افزایش مصرف برق تا کنون برنامه‌ای برای قطعی برق نداریم. وی ادامه داد: در صورت موارد حاد در یک برنامه زمان بندی شده و در صورت کمبود انرژی قطعی برق را خواهیم داشت. مدیر منطقه برق غرب شهرستان کرج در ادامه از شهروندان خواست تا در مصرف برق نهایت دقت را کرده و با درست استفاده کردن از این مهم ما را در ارائه خدمات رسانی‌ها یاری دهند. صفاری گفت: عدم استفاده مردم از وسایل برقی در اوج زمان مصرف و خاموش کردن چراغ‌های اضافی و .... از مهمترین اقداماتی است که شهروندان باید آن را همیشه مدنظر داشته باشند. به گفته وی برق منطقه ای غرب کرج 296 هزار مشترک برق دارد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود