21 خرداد 1394
شماره خبر: 143613

گلریزان ایتام در استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

گلریزان ایتام در استان البرز برگزار می‌شود


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: گلریزان جشن رمضان با حضور خیرین و مسئولان شهرستان‌های تابعه استان البرز برای ایتام و مددجویان تحت پوشش تدارک دیده شده است.
عبدالله طاهری اظهار داشت: در کنار این طرح با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان‌ها سفره‌اندازی،‌ اطعام و افطاری خانواده‌های بی‌سرپرست و تحت پوشش را در مصلاهای جمعه استان برگزار می‌کنیم.
وی اظهار داشت: با توجه به داشتن بیش از 50 موسسه خیریه در سطح استان، در تفاهم‌نامه‌هایی که با خیرین و نیکوکاران داشته‌ایم آنها می‌توانند اطعام و کمک‌ها‌یی به صورت کالا و جیره خشک را در اختیار این موسسات قراردهند تا به دست ایتام و مددجویان برسد. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) با بیان وجود 16 مرکز نیکوکاری در سطح استان که با محوریت مساجد فعالیت دارند، گفت: نیکوکاران استان می‌توانند کمک‌های خود را به مساجد بدهند تا ازاین طریق نیز به دست ایتام و مددجویان برسد و همچنین در طول ماه مبارک رمضان دفتر کمیته امداد استان هم پذیرای کمکهای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران و خیرین است. طاهری گفت: ستاد اصلی جشن رمضان استان در خیابان شهید بهشتی با عنوان مرکز نیکوکاری استان البرز است که این مکان به دلیل داشتن فضای خوب موجود، بازارچه فروش توانمندی‌ها و تولیدات مددجویان تحت پوشش را در برمی‌گیرد که امید می‌روداین محصولات با قیمت بسیار مناسبی در خدمت شهروندان قرار گیرد. وی با بیان اینکه در کنار بازارچه رمضان از ساعت 7/30 صبح تا 12 شب حامیان طرح های اکرام و محسنی حضور دارند، گفت: در حاشیه این بازارچه شناسنامه ایتام، طرح محسنی و شناسنامه بیماران صعب العلاج برای جذب کمک‌های مردمی و خیرین در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود