21 خرداد 1394
شماره خبر: 143638

نصب حفاظ میانی در بخشی از آزاد راه کرج - قزوین

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 نصب حفاظ میانی در بخشی از آزاد راه کرج - قزوین


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: نصب حفاظ میانی در بخشی از آزاد راه کرج - قزوین از صبح امروز پنج شنبه آغاز شد.
عباس صفری گفت: این طرح در محدوده مهرویلای کرج کیلومتر 30 و محدوده جایگاه عرضه سوخت هشتگرد در کیلومتر 52 از ساعت 9 صبح امروز آغاز و تا ساعت 14 ادامه دارد. وی بیان داشت: طرح نصب حفاظ با هدف ایمن سازی آزاد راه کرج - قزوین اجرایی و در روزهای آینده در بخش های دیگر آزاد راه اجرا می شود. صفری گفت: این طرح با رعایت اصول ترافیکی و پیشگیری از حوادث به اجرا درآمده است.62 کیلومتر از آزاد راه کرج - قزوین در محدوده استان البرز قراردارد. مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: اکنون نهضت کاری در حوزه راهداری البرز در حال اجرا است که بر اساس آن ایمن سازی جاده ها، آسفالت، روکش آسفالت و ایجاد حفاظ در راه های ارتباطی انجام می شود. وی بیان کرد: این طرح ها با هدف سفر ایمن مردم در فصل تابستان به اجرا درآمده است.
صفری از اختصاص اعتبار ویژه برای آسفالت و ایمن سازی ماهدشت - اشتهارد خبرداد . استان البرز دارای یکهزارو500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های البرز است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود