27 خرداد 1394
شماره خبر: 143968

دستاوردهای انقلاب اسلامی سبب خشم مستکبران شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستاوردهای انقلاب اسلامی سبب خشم مستکبران شده است


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای علمی کشور در تمام زمینه‌ها، گفت: این دستاوردها سبب خشم مستکبران شده است.
سردار محمدرضا نقدی در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی که در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه پردیس کشاورزی کرج برگزار، اظهار داشت: ما وارث یک نهضت بزرگ با دستاوردهای بزرگ هستیم که این دستاوردها سبب خشم مستکبران است. وی افزود: این نهضت معبرهای بزرگی را باز کرده است که این معبرها به برکت خون شهدا به دست آمده و باید از این دستاوردهای حفاظت کنیم و تعالی بدهیم و تمام توان خود را برای به رسیدن به مقصد به کار بریم. نقدی بیان کرد: برخی عظمت مردم را نادیده گرفته‌اند در حالیکه مردم ما همیشه نشان داده‌اند که به هیج وجه در مقابل دشمنان کرنش نشان نمی‌دهند. وی متذکر شد: قلب ملت ایران مملو از عشق و‌محبت الهی است که با مجاهدت در مقابل استکبار می‌ایستند، همانگونه که نشان داده‌اند مردم ما از خرداد سال 42 تاکنون در حال جهاد هستند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید به روحیه جهادی مردم توجه کرد، بیان کرد: مردم از دولت بیشتر مدرسه می‌سازند و‌بخش‌های بزرگی از کشور را مردم وقف کرده‌اند تا سایر مردم استفاده کنند. نقدی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مردمی را باید مدیریت کرد، متذکر شد: مدیریت خوب آن مدیریتی است که ظرفیت‌های موجود را بشناسد و از آن‌ها استفاده کند در کشور ما ظرفیت فداکاری و‌گذشت فراوانی وجود دارد. وی با بیان اینکه از 110 هزار پزشک فعال در کشور 70 هزار پزشک اعلام آمادگی کرده‌اند تا به کمک محرومین بدون دریافت هیچ مبلغی بپردازند، اظهار داشت: آن عده‌ای که تنها به فکر پیروی از الگوهای غرب هستند باید ببینند که آیا در غرب چنین ظرفیتی موجود بوده و‌ آن‌ها استفاده نکرده‌اند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید جهادی فکر و عمل کنیم و طرح برنامه‌ریزی‌ها براساس حس نوع‌دوستی و خدا جویی به کار گیریم، بیان کرد: اگر از این نیروها و ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم می‌توان چیزی شبیه به معجزه را در کشور ایجاد کرد و عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم. نقدی با بیان اینکه برخی افراد سست اراده هستند که به سمت وادادگی می‌روند، گفت: عده‌ای می‌گویند چون آب نداریم پس نباید کشت کنیم و طرح نکاشت را دنبال می‌کنند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هیچ چیزی نمی‌تواند نیروی جهادی را متوقف کند، اظهار داشت: انسان‌های با اراده در طول تاریخ همیشه کارهای شگرفی را انجام داده‌اند و ملت ایران نیز همیشه در عرصه‌های مختلف شگفتی‌ساز بوده است. نقدی با بیان اینکه انتظار از سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی این است که زمینه حضور نیروهای مردمی در عرصه های مختلف را آماده کنند، بیان کرد: برنامه‌ها باید مردمی باشد و‌ خود را در ساز و کار اداری محصور نکند. وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم و عاملی شویم تا ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که مردم دارند را مورد استفاده قرار دهیم، متذکر شد: اگر اینگونه عمل کنیم مدیران نیز تحریک می‌شوند و از ظرفیت مردم استفاده می‌کنند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در شرایط فعلی هر کسی در راه تولید فعالیت کند جهادگر است. نقدی با بیان اینکه وظیفه ما این است که در جنگ اقتصادی در برابر شهدا ثابت کنیم که ایستاده‌ایم، اظهار داشت: شرط موفقیت این است که به خدا توکل کنیم و‌ از توان مردمی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه هر چند ما با مردم کارها را پیش می‌بریم ولی با دستگاه‌های دولتی در تعارض نیستیم بلکه هماهنگ هستیم، بیان کرد: با دستگاه‌های دولتی برنامه‌ریزی‌های مشترکی داریم و در زمینه استفاده کشاورزان از کود و ‌بهینه‌سازی آبیاری و ترویج و تعلیم هماهنگ عمل می‌کنیم.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود