6 تیر 1394
شماره خبر: 144586

آلودگی البرز به موادمخدر نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آلودگی البرز به موادمخدر نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است


فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کشف بیش از ۱۳ تن مواد مخدر و امحاء آن نشانگر فراوانی نقاط آلوده در سطح استان است، گفت: با توجه به وضعیت خاص استان آلودگی البرز به مواد مخدر نسبت به سایر استان‌ها امری طبیعی است.
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در حاشیه مراسم امحاء بیش از 13 تن از انواع مواد مخدر که امروز در بام کرج با حضور معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته بیش از 5 هزار طرح عملیاتی در چند هزار نقطه آلوده شهر کرج اجرا شد. وی با بیان اینکه حاصل این طرح‌ها کشف بیش از 7 تن مواد مخدر در سطح استان بود، افزود: در سال جاری نیز این طرح ادامه دارد و نقاط آلوده شناسایی شده و طرح‌های پاکسازی برای مناطق با برنامه‌ریزی و به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: با این طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده می‌توان بخشی از آرامش خاطر را برای جامعه ایجاد کرد. وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند که عمدتا مصرف کننده بودند.
کامرانی صالح با بیان اینکه کشف بیش از 13 تن مواد مخدر و امحاء آن نشانگر فراوانی نقاط آلوده در سطح استان است، گفت: البته این کشفیات نشانگر تلاش و کوشش وافر نیروهای نظامی در این زمینه است. وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص استان، مهاجرپذیر بودن و جمعیت بالا آلودگی البرز به مواد مخدر نسبت به سایر استان‌ها امری طبیعی است و دارای آلودگی‌های بیشتری است.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود