9 تیر 1394
شماره خبر: 144804

حمایت مالی مدیریت شهری از پروژه احداث اردوگاه اسکان راهیان نور در جنوب کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حمایت مالی مدیریت شهری از پروژه احداث اردوگاه اسکان راهیان نور در جنوب کشور


صحن علنی شورای شهر کرج در حالی با حضور دو نمایندگان شهرستان در خانه ملت و فرمانده سپاه استان برگزار شد که طی آن مسئولان ارشد شهری و استانی بر حمایت مالی از پروژه احداث اردوگاه اسکان راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور تاکید کردند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در این جلسه راهیان نور را یکی از معجزات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ادامه راه مسیر شهداء در راهیان نور است و باید راه شهداء را ادامه داد و ارج نهاد. سردار علی استاد حسینی با اشاره به تبلیغات منفی و خوراک خبری رسانه های غربی برای عدم استقبال مردم بویژه نسل های جوان و نوجوان از مسیر ارزشمند شهداء و امام شهداء، خواستار بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و وجود مردمانی خوب و ولایتمدار و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری هیچ یک از برنامه های آنها اثر بخش نبوده و هر ساله این کاروان ها با استقبال بیشتری از سوی جوانان و نوجوانان مواجه شده و روانه مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور می شوند. وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مدیریت شهری کرج با سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان و حوزه ها و پایگاه های تابعه شهری و اداری در انجام ماموریت های دینی و ملی گفت: با توجه به مقام والای شهداء، خوشبختانه در سال گذشته اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود که امید است در سال جاری نیز همین منوال ادامه داشته باشد.
همچنین نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه گفت: مدیریت شهری کارهای کلانی در سطح شهر انجام داده و با انجام کارهای جهادی موجب ارتقاء توسعه شهر گردیده است. عزیز اکبریان هماهنگی و تعامل مدیریت شهری با نمایندگان مجلس را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: به برکت این هماهنگی ها شاهد اتفاقات خوبی در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی هستیم که بسیار ماندگار و ارزشمند است. عضو خانه ملت با اشاره به اینکه حمایت از اردوی راهیان نور یک وظیفه اعتقادی و تشکیلاتی می باشد، تصریح داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه و تداوم مسیر شهداء، توجه به مقوله راهیان نور از وظایف ذاتی کلیه مسئولان و خادمین شهر می باشد که متاسفانه در حال حاضر استان البرز در این خصوص اقدام قابل توجهی انجام نداده و ضروری است در جهت احداث اسکان مناسب زوار و تامین رفاه کاروان های اعزامی اقدامات مفیدی انجام شود. اکبریان ادامه داد: تصمیم گیری صحیح و به موقع مسئولان ارشد شهری می تواند تاثیرات قابل توجهی در این حوزه داشته باشد، احداث اردوگاه اسکان برای اقامت کاروان های راهیان نور در زمان بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی بسیار ضروری می باشد و امید است در آینده ای نزدیک جامه عمل بپوشد. در ادامه دیگر عضو خانه ملت با اشاره به اینکه یکی از رسالت های انقلاب اسلامی انتقال منویات شهداء به نسل های آینده است، اظهار داشت: در حال حاضر ملکی به مساحت 20 هزار مترمربع در اختیار سپاه استان البرز قرار گرفته شده که باید در موعد زمان مقرر تصمیمات صحیح در این حوزه گرفته شود در غیر این صورت ملک مذکور واگذار می گردد. محمد جواد کولیوند گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در احداث این پروژه از سازه های سبک و استاندارد استفاده خواهد شد که کاهش هزینه ها را به همراه دارد. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد؛ این پروژه با همکاری و مساعدت مدیریت شهری کرج احداث خواهد شد و تجهیز و نگهداری آن بر عهده سپاه استان است. کولیوند دفاع از ارش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را حائز اهمیت دانست و تصریح داشت: در راستای تحقق این مهم کلیه مقامات شهری مسئولند و باید با نگاه ویژه و کلان به این مقوله پرداخت. در پایان این جلسه این طرح با اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید و مقرر گردید عملیات اجرایی این پروژه به زودی و با همکاری سپاه استان آغاز گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود