23 تیر 1394
شماره خبر: 145568

جاده کرج- چالوس در تعطیلات عید فطر یک‌طرفه می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جاده کرج- چالوس در تعطیلات عید فطر یک‌طرفه می‌شود


مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با بیان اینکه ۷۵ خودرو پلیس در البرز آماده خدمات رسانی در تعطیلات عید فطر هستند، گفت: جاده کرج- چالوس در تاریخ ۲۴، ۲۵ و ۲۶ تیرماه از سمت جنوب به شمال یکطرفه می‌شود.
ابوالفضل فانی در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان البرز که در سالن حوزه عمرانی استانداری البرز با حضور معاون امور عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین جلسه شورای ترافیک استان البرز با محوریت کنترل ترافیک تعطیلات عید سعید فطر برگزار شد. وی با بیان اینکه 75 خودرو پلیس آماده خدمات رسانی در این تعطیلات از 8 صبح چهارشنبه هستند، افزود: جاده کرج- چالوس در تاریخ 24، 25 و 26 تیرماه از سمت جنوب به شمال یکطرفه می‌شود. مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با بیان اینکه در روز چهارشنبه 24 تیرماه از ساعت 17 تا 1:00 بامداد یکطرفه می‌شود، تصریح کرد: جاده چالوس در روز 25 تیرماه از 13:30 دقیقه تا 3:00 صبح و در 26 تیرماه از ساعت 14:30 دقیقه تا 1:00 بامداد شنبه به صورت یکطرفه از کرج به سمت چالوس است. وی با بیان اینکه در روزهای شنبه و یکشنبه جاده چالوس از شمال به جنوب یک طرفه است، خاطرنشان کرد: این امر از ساعت 15:30 دقیقه تا 3:00 بامداد اجرایی می‌شود.
فانی با اشاره به اینکه وجود جرثقیل در آزادراه و جاده چالوس مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: استقرار جایگاه برای امداد اورژانس و هلال احمر نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
وی بیان کرد: در مورد آماده سازی جایگاه‌های سوخت، شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد مشکلی به لحاظ بحث سوخت وجود ندارد و همچنین مقرر شد تابلوهای VMS توسط راه و شهرسازی و شهرداری کرج نصب شود تا اطلاع رسانی لازم را به مسافران داشته باشند.





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود