25 تیر 1394
شماره خبر: 145727

نماز عید سعیدفطر در گلزار شهدای گمنام شهر چهارباغ اقامه خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نماز عید سعیدفطر در گلزار شهدای گمنام شهر چهارباغ اقامه خواهد شد


در نشست هماهنگی برگزاری نماز عید فطر و زکات فطریه باحضور مسئولین درمحل سالن اجتماعات بخشداری برگزار و تصمیماتی درجهت هرچه باشکوهتر برگزارشدن این فریضه اتخاذ شد.
محمدرضاشعبانی بخشدار چهارباغ ضمن خیرمقدم وتبریک فرارسیدن عیدسعیدفطروهمچنین تبریک موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای گفت:این موفقیت حاصل تلاش شبانه روزی دولت تدبیروامیدورهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به نتیجه رسید و دنیا درمقابل ایران اسلامی سرتسلیم فرودآورد. وی درادامه با قدردانی از حضور حماسی مردم این بخش در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس امسال هم به مانند هر سال و با توجه به گرمی فزاینده هوا مردم حضوری ولایت‌مدارانه در راهپیمایی را داشتند. بخشدارچهارباغ نیز بر تدابیر لازم برای هرچه باشکوه برگزاری نماز عید فطر تاکید کرد و افزود: همه اعضاء باید در جهت هرچه باشکوه نماز عید فطر درمساجدروستاها ودرشهرچهارباغ که درجوارگلزارشهدای گمنام اقامه میگردد اقدام جدی داشته باشند. شعبانی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران نماز عید فطر دقت لازم داشته باشند تا آیین معنوی نماز عید فطر با کمترین مشکل، نقص و کمبود در منطقه برگزار شود.
درادامه حجت الاسلام والمسلمین قادرمحمدی امام جمعه چهارباغ در نشست هماهنگی برگزاری نماز عید فطرباتبریک حلول ماه شوال وفرارسیدن عیدسعید فطروموفقییت دولت مردان وتلاشهای تیم مذاکره کننده درنتیجه به دست آمده افزود: عید فطر یکی از مهمترین اعیاد و جشن های اسلامی است و مسلمانان در این روز پاداش یک ماه روزه داری را از خدواند بعنوان میزبان و صاحب این ماه دریافت می کنند. وی بزرگترین پاداش بندگان روزه دار را بخشش گناهان و توجهات ویژه حضرت حق اعلام کرد و ادامه داد: در روز عید سعید فطر، جشن و سرور و شادمانی مافوق تصور علاوه بر امت اسلامی، عرش و ملکوت را نیز در برمی گیرد.محمدی اظهار کرد: عید فطر روزی است که اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنان به نمایش گذاشته می شود و هرچه نماز این روز باشکوه تر برگزار شود، دشمن شکن تر خواهد بود. امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه نماز عید فطر دو سال است درگلزارشهدای گمنام شهر چهارباغ برگزار می شود، گفت: اجتماع مردم شهرچهارباغ در نماز عید فطر همواره چشمگیر میباشد. امام جمعه چهار باغ گفت: با توجه به حضور جمعیت زیادی از نمازگزاران در نماز عید فطر، هماهنگی و همکاری دستگاه ها و ارگان های مختلف برای برگزاری باشکوه این آیین عبادی سیاسی ضروری است. وی با بیان اینکه حلول عید سعید فطر در تقویم رسمی روز شنبه است، افزود: با توجه به امکان حلول عید سعید فطر در روز جمعه، پیش بینی های لازم در این زمینه باید انجام شود. در این نشست برنامه و فعالیت های ارگان ها و دستگاه های مختلف در زمینه برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در گلزارشهدا بررسی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود