6 مرداد 1394
شماره خبر: 146252

کسب رتبه برتر غرفه آثار هنری نمایشگاه بین المللی قرآن توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کسب رتبه برتر غرفه آثار هنری نمایشگاه بین المللی قرآن توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج


غرفه آثار هنری قرآنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نمایشگاه بین المللی قرآن که به همت واحد کرج برپا شده بود موفق به کسب عنوان غرفه برتر شد.
مراسم اختتامیه بخش دانشگاهی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور دکترسیدضیاء هاشمی، معاون دانشجویی ـ فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس؛ دکترمهدی فیض، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی؛ دکتر برزین ضرغامی، دبیر بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم‌زاده، مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر حمیدرضا صابر فرزام، رئیس بخش دانشگاهی و مهندس صادقی مدیرکل قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی همچنین جمعی از معاونان و مدیران فرهنگی و قرآنی دانشگاه‌ها برگزار شد که طی آن از غرفه‌های برتر و همچنین برترین‌ها در حوزه پایان‌نامه ها و آثار قرآنی تجلیل شد. در این مراسم همچنین سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت‌های بخش دانشگاهی را قابل تقدیر دانست اظهار امیداوری کرد نمایشگاه قرآن نقطه عطفی باشد برای فعالیت‌های قرآنی بیشتر تا در نهایت نمایشگاه قرآن تنها محدود به برگزاری یک بار در سال نباشد، بلکه در طول سال مکرراً برگزار شود. وی با اشاره به اینکه برای عمل به مبانی قرآنی نیاز است که کمبود دستورات قرآن را در زندگی احساس کنیم، گفت: نیاز به قرآن با روخوانی قرآن تامین نمی‌شود و برکات عالی قرآن زمانی فراهم خواهد شد که بتوانیم به صورت کامل از قرآن بهره ببریم. وی با تأکید بر ورود نمایشگاه‌های قرآن به دانشگاه‌ها متذکر شد: بایستی تلاش نماییم تا فعالیت‌هایی که در نمایشگاه قرآن انجام می شود به گونه ای نزدیکتر و آسانتر در دسترس دانشجویان و استادان قرار بگیرد تا دانشگاهیان راحت‌تر بتوانند با این دستاوردها ارتباط برقرار کنند. هاشمی همچنین ادامه داد: دانشگاه‌ها باید به صورت داخلی و در طول سال نمایشگاه قرآن را برگزار کنند و نمایشگاه فعلی منتخبی از فعالیت‌های آن نمایشگاه باشد.
لازم به ذکر است که غرفه آثار هنری دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر پا شده بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود